Jimmy Pop Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Kan noen forklare meg hvilke router jeg må ha, og hvor jeg kan kjøpe den? Selger de den på komplett eller psdata?? Jeg har huben, så alt jeg trenger er en router. Hørte forresten at den måtte støtte Telenors PPPoe-protokoll... [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-04-23 08:12 ] Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Så at du nevnte ordet router i overskriften, så regner med at det du helst vil ha. Om du ikke skal bruke en maskin som router, da er det like greit med en billig hub. Kan anbefalle SMC Barricade serien, meget grei router til god pris. Har selv 7008BR modelen, har hørt og opplevd at den mindre modelen, 7004ABR kan ha en tendens til å gå i stykker grunnet overoppheting. Kan skaffes billig på flexi-data.no Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Den skal jeg skrive under på. At modellen med 4 porter har feil er jeg ikke med på. Har den selv, og har aldri opplevd problemer med den. Stort pluss til SMC er at skriverporten er tilgjenglig fra alle maskinene. Billig er den også. LØØØØP OG KJØØP! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Sjekket prisene på den, og den lå på ca. 1600 kr + + Finnes det ingen under tusenlappen? Jeg har jo hub, så jeg trenger ikke det inkludert. [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-04-25 00:55 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 TRåden passer bedre under internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå