b-trogs Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hei.bestilte ny pc av netshop klokken 23-20 igår kveld.kl 16[00 idag stod det bekreftet levert.denne pcen skulle bygges,og klargjøres.dette er det råeste jeg noen gang har vært borti.noen raskere?.må også få opplyse om at jeg ikke har vært kunde her før,meldte meg inn i går kveld,etter og ha hørt veldig mye positiv omtale om netshop.dette viste seg å stemme 100 prosent.er selvsagt kjempefornøyd. # topic endret av moderator. da det var ikke forklarende for postens innhold. Endret 14. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Topic var jo helt utrolig og! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Det er pent. Ja den beste topicen jeg har sett på lenge, så jeg vurderte å legge inn denne : Endret 14. juli 2004 av lavizh Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er pent. Ja den beste topicen jeg har sett på lenge, så jeg vurderte å legge inn denne : HAHA! Funny stuff Lenke til kommentar
Valent Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 helt enig.. og nei netshop var treigere enn databutikken.com Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Joda det er vel i å for seg raskt det, men for en som driver med det til vanlig så tar det ikke serlig lang tid å slenge inn delene i en PC, legge inn div drivere å starte den opp! Stjerne for topic Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 tar bare ca 2 timer å bygge en pc inkl installering av os enda raskere ved masseproduksjon hvis en ghoster disken bare 45-60 min da Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Når jeg gikk inn på denne tråden visste jeg at den var om netshop Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Netshop er raske dem. Har ditcha Komplett til fordel for Netshop. Endret 14. juli 2004 av hanigjen Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Lukter juks, hvorfor skal den andre posten til en ny bruker være om bra netshopper? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Lukter juks, hvorfor skal den andre posten til en ny bruker være om bra netshopper? Dersom du leser det første innlegget til trådstarter så ser du kvifor han laga denne. Link Endret 14. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 helt enig! netshop er helt supre..bestilte telefon på lørdags ettermiddag...på tirsdag satt jeg med telefonen i neven Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 tror ikke netshop trenger å skrive inn skryte poster for seg selv. netshop er Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tja, muligens fordi det forrige pc kjøpet (ifra MPX) har trådstarter ventet på leveranse i ca en måned, slik at han ble virkelig positivt overrasket at Netshop satt sammen en pc til han og leverte den på under 24 timer. Personlig så ble jeg overrasket at [email protected] "virker" på søndager. Sendte de en mail søndagsettermiddag, og etter 45 minutter fikk jeg svar tilbake at ordren var lagt inn i systemet deres. Hadde ikke regnet med svar før på mandag/tirsdag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Dei er ofte tilgjengelege på mail døgnet rundt, sendte ein klokka 23 på kvelden, og det kom svar eit par minuttar etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå