F.V Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ville dette vert billigere enn parabol med tilsvarende kanaler? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1725 Dette blir kansje likt som parabol viss du kobler tv-tuneren til TV'n Direkte eller gjennom PC'n, men som eg ser er det ingen avgifter for å ha kanalene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Parabol? Dette er en TV tuner, har ingenting med parabol å gjøre. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Parabol? Dette er en TV tuner, har ingenting med parabol å gjøre. men det er 135 kanaler. Derfor trudde eg det ville vere tilsvarende. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå ligger det ikke akkurat 135 TV-kanaler innebygd i den boksen, du må jo hente kanalene et sted. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 De 135 kanalene er fordelt over 3 bånd uhf vhf s-bånd Hvis jeg ikke husker helt feil, men du kan slippe lisensavgift hvis du ikke har tv Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 nå er det vel egentlig ikke tv'n som trigger avgiften. ,em tuneren. så du er nok nødt til å betale lisens alikevel... dr_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå