Gå til innhold

Fillipinene trekker seg ut av Irak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er mot at USA osv er der, men jeg er mer i mot at hele land trekker seg ut pga terrorister, da vinner terroristene og da kommer de bare til å kiddnappe fler og fler

Er ganske enig med deg, liker ikke at folk gir etter for terrorister. :(

Når det er sagt mener jeg IKKE at det var dumt at Spania trakk seg ut :)

Lenke til kommentar

Uansett hvordan man ser på det så blir det feil å gi etter for terroristers krav. Fillipinene de er der for å hjelpe, ikke undertrykke. Hadde bare alle Irakerene forstått det, på den annen side er det vel ikke sikkert det er Irakere som lager kvalmen heller...

Islam er en tilgivende tro var det noen som sa...

des,OUT!

Lenke til kommentar
Hvem skal de amerikanske soldatene kjøpe nudler av nå? :(

Flott. Viser hvilken holdning sosialistyngelen har til diverse problemer. Men hva kan man egentlig forvente av en som har Bresjnev hengende over senga.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar

Haha, sorry OT, men jeg er trøtt og lo litt av den.. :)

(som i setningen, ikke av HalTan)

Hm første gang jeg poster noe i denne kategorien. *gå hjem igjen*

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Flott. Viser hvilken holdning sosialistyngelen har til diverse problemer. Men hva kan man egentlig forvente av en som har Bresjnev hengende over senga.

Hahahaha. Føles som om jeg har dødd og havnet i propagandahelvete. Nydelig, men dog SINNSYKT usaklig kommentar.

Fillipinene, hmm. Vel, jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye. Ring meg når England trekker seg ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Filippinene var ikke i Irak for å krige, men for å drive med humanitært og fredsbevarende arbeid, så jeg skjønner ikke helt hvorfor gisseltakerne valgte den stakkars lastebilsjåføren. Dessuten, planen var å trekke den heftige arméen på hele 50(!) soldater den følgende måneden alikevel, så det er jo like greit.

Og en ting til, Haltan, din dust! Filippinene er ikke en av storprodusentene av nudler. :mad:

Endret av Jerre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...