Gå til innhold

Får jeg ny?

Anbefalte innlegg

Har en Samsung e700, har ahtt den i 4mnd..

Skjermen (indre), har idet siste vært utrolig lys..

Innstillingene er som før, så det må være noe galt med den..

Kjøpte telefonen på Lefdal.. Tar de den inn til reperasjon

eller har jeg krav på ny?? Klarer meg liksom ikke i mange dager uten mobil...

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan ta _LANG_ tid, sist gang min 6310i var inne tok det over to måneder....og alt blir nok slettet ja...jeg hadde min 6310i inne hos lefdal for å bytte skjerm to ganger...begge gangene da jeg fikk den tilbake var alt borte

Det skal ta maks 1 måned. Så..nei, det tar nok ikke så lang tid. Og man har krav på lånetelefon om det tar mer enn en uke..så er ikke så ille :yes:

Lenke til kommentar
Og man har krav på lånetelefon om det tar mer enn en uke..så er ikke så ille :yes:

Så enkelt er det dessverre ikke alltid. Flere butikker gir blanke F i den lånegjenstandbiten. Kanskje ikke så rart når lov om forbrukerkjøp sier "kan kreve" i stedet for "har krav på" - to relativt forskjellige ting i juridisk forstand.

Men, kanskje er du en av de heldige.

Lenke til kommentar
De butikkene burde få seg en kraftig smekk på fingeren..burde være grenser. Lånetelefon skal gis ut etter 7 dager. Ferdig med saken.

Helt enig. Jeg kan opplyse om at bl.a. Spaceworld faktisk ikke HAR lånegjenstander i sine butikker. Det er simpelthen ikke noe de gjør, noe jeg fikk merke da en dippedutt som ble solgt til meg hadde fabrikkfeil - men jeg hverken lånegjenstand eller pengene tilbake i løpet av de ÅTTE ukene reparasjonen tok.

Det er kundeservice, det. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hehhe, noen som har hatt problem med dette ja.. Mor mi fikk lånetelefon selv om det bare tok rundt en uke med engang, hu likte ikke telefonen hu fikk låne så hu fikk en annen en. Så på elkjøp her så var det fryktelig greit, kan klage på lånetelefon og greier. Og andre steder får dem ikke lånetelefon engang :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...