robot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei Her er det en side om hvordan du oppdaterer en sonyericsson mobiltelefon. det er også en liste over de nyeste sw-pppdateringene til mange av se modellene. her er linken. http://forum.dintelefon.net/viewtopic.php?p=7240#7240 Hvis noen er interesert kan vi diskutere hvilkien sw vi har på våres sonyericsson mobiller? Min t630 har sw R4C003 Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hvem er nyest? R2A041 eller R2E011, jeg tipper R2E011 er nyest til K700i jeg har R2A041 Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Egentlig viktig: Hva er forskjellen. Hvilke bugs er fjernet og hvilken funksjonalitet er endret. Eller enda bedre: Hvor får man tilgang til slik info? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Hei Her er det en side om hvordan du oppdaterer en sonyericsson mobiltelefon. det er også en liste over de nyeste sw-pppdateringene til mange av se modellene. her er linken. Hrmf .. festlig. - Jeg har K700i, og ifølge den svenske siden skal batterilevetiden være mye bedre på siste FW (den er horribel på den første, - jeg har en av de første som kom til landet) - Men når jeg prøver å oppdatere får jeg bare følgende melding : Your device is not permitted to use this service Your operator does not approve the usage of this service for this device. We look forward to assist you again soon. Thank you for using Sony Ericsson Update Service! Endret 15. juli 2004 av kjetilkl Lenke til kommentar
scream Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har fått oppdatert til nyeste software , R2E011! Ladet den opp i går tidlig , å nå 28 timer senere har jeg igjen ca 90% av batteriet! Da ble den brukt til normalt bruk i går , noen telefoner , ett par meldinger , tennis(må ha dagens tenniskamp jo )! Så er tydelig at de har gjort noe med batteribruken i nyeste FW! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har fått oppdatert til nyeste software , R2E011! Ladet den opp i går tidlig , å nå 28 timer senere har jeg igjen ca 90% av batteriet! Da ble den brukt til normalt bruk i går , noen telefoner , ett par meldinger , tennis(må ha dagens tenniskamp jo )! Så er tydelig at de har gjort noe med batteribruken i nyeste FW! Hvordan fikk du ordnet dette? Lenke til kommentar
osvein Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sjekket ut linken øverst i denne tråden... Dette er hentet derfra: For og sjekke siste firmvare gjør følgende: >*<<*<* ( ">" = høyre og "<" = venstre) gå så på Serviceinfo Programvareinfo Dette ble litt kryptisk for meg. Er det noen som skjønner hvor denne "sekvensen" utføres fra ? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Sjekket ut linken øverst i denne tråden... Dette er hentet derfra: For og sjekke siste firmvare gjør følgende: >*<<*<* ( ">" = høyre og "<" = venstre) gå så på Serviceinfo Programvareinfo Dette ble litt kryptisk for meg. Er det noen som skjønner hvor denne "sekvensen" utføres fra ? Pilene er hvilken vei du skal gå med joysticken og "*" betyr trykk"*". Det vil da si; høyre, *, venstre, venstre, * , venstre, * . Da dukker servicemenyen opp. Dette utføres ifra den vanlige stand-by skjermen(operatør-skjermen) Endret 15. juli 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
osvein Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tusen takk for oppklaringen (egentlig logisk). Jeg prøvde, men.. Når jeg tar "høyre" med joysticken på min K700 vises følgende Spørsmål "Lage en snarvei til en funksjon du bruker ofte?" svarmuligheter Ja/Nei. Virker dette på din K700? Lenke til kommentar
storemao Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 jeg har gammel versjon... prøvde SE updateservice som virker å være operativ? men PCen min finner ikke telefonen i P900 dockingstasjonen... burde ikke det gå greit da? noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tusen takk for oppklaringen (egentlig logisk). Jeg prøvde, men.. Når jeg tar "høyre" med joysticken på min K700 vises følgende Spørsmål "Lage en snarvei til en funksjon du bruker ofte?" svarmuligheter Ja/Nei. Virker dette på din K700? Bare ignorer melding du får og fortsett sekvensen. Det virker på min ihvertfall. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) hvem er nyest? R2A041 eller R2E011, jeg tipper R2E011 er nyest til K700i jeg har R2A041 Hvor finner man FW i telefonen? fant det ut nå... Endret 16. juli 2004 av cpy Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 jeg har gammel versjon... prøvde SE updateservice som virker å være operativ? men PCen min finner ikke telefonen i P900 dockingstasjonen... burde ikke det gå greit da? noen som har prøvd det? Ja, det fungerte bra, bortsett fra at jeg fikk beskjed om at "operatøren min ikke tillater dette" når den skulle oppdatere selve firmwaren :1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå