Hoax Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Holder på å tenke ut design på ekstern vannkjølings kasse, lurer på om jeg skal ha en liten PC PSU inni den. Det er en 250W PSU i Shuttle SFF barebone PC'n min og den leverer strøm til; 2 stk IDE (PATA) harddisker 1 diskettstasjon 1 DVD brenner 1 brikke 512MB PC3200 DDR RAM 1 Hovedkort 1 3D-kort 9600pro 128MB Tror det er rimelig lite å gå på, PSU blir vel varmere når den blir belastet mye også...Med PSU i vannkjølings boksen kan jeg jo ha litt katoder og sånnt i, kanskje lage plexi vindu på den. Endret 14. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 katoder varmer vell bare mere? 70 grader C eller noe... prosjektet høres ut som det kan være morsomt å følge med på, lag Worklog Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Katoder avgir ikke mye varme nei. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Tror bare jeg stapper en PSU inn i vannkjølings kassen, bedre med "for mye" strøm enn for lite. Worklog Tja, får se hvilke materialer jeg får tak i. Har bare sponplate rester fra kabinettet jeg bygde akkurat nå, tenkte å få sveiset aluminium kasse til vannkjølingen, men har selvfølgelig ikke utstyr Hvor får jeg et billig sveiseapparat som kan ta litt tynnplate sveising tro Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Sveiseapparat koster vel en tusing. Det gjør aluminiumssveis også! (Nesten) Det er søren meg svinedyrt for pinner til det! Lol! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Tenkte mere på sånn som bruker rull med automatisk mating av sveisetråd...uten gass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå