Smirnoff Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nokia 6230. Virker kul nok, men sikkert ikke den beste mobilen som er å oppdrive da. (har ikke så god peil på mobiler ser'u...) Men bedre enn min eldgamle 3410 som jeg var på nippet å bytte ut uansett. Så slapp jeg iallefall å betale for en ny en sjøl. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Sikkert ikke den beste? Nokia 6230 er en av de beste telefonene fra Nokia på markedet, skal jeg si deg. Gratulerer!! )) Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Grattis, skulle gjerne hatt en sånn selv. Min egen begynner å synge på siste verset Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Sikkert ikke den beste? Nokia 6230 er en av de beste telefonene fra Nokia på markedet, skal jeg si deg. Gratulerer!! )) Haha, der kan du se hvor lite peil jeg har på mobiler. (Noe jeg får gjøre noe med, hehe). Er fornøyd såpass langt, ingen probs hittil. Nå har jeg ikke prøvd å koble den opp mot PC'n enda da, får prøve på det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå