ThoooR Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei alle sammen Nå strax skal jeg og en kompis hoppe på toget i Narvik, med Europa for våre føtter Kanskje skulle vi ha planlagt litt mer... muligens sjekka litt rundt omkring... men d har blitt med tanken. Derfor spør jeg nå dere, alle dere verdensvante søppelbrukere har sikkert noen gode råd å gi til oss på veien Ps. d eneste vi har diskutert er at vi ønsker å reise i land hvor diverse ting (les alkohyler) er billige... Ja bare kom med dem! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Danmark > Tyskland > Tsjekkia Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Tsjekkia -> Pilsen -> Budvar -> Pilsen -> Praha Endret 14. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hehe Oslo -> Strømstad er vell kanskje litt for kort, dessuten virker ikke Interrailbiletten i Norge! Uansett ser at dere nevner Tsjekkia og Praha og slike plasser, er d helt trygt å ferdes borte i øst-Europa? Man har hørt så mange rare historier og slikt vettu.... Kanskje noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hehe Oslo -> Strømstad er vell kanskje litt for kort, dessuten virker ikke Interrailbiletten i Norge! Uansett ser at dere nevner Tsjekkia og Praha og slike plasser, er d helt trygt å ferdes borte i øst-Europa? Man har hørt så mange rare historier og slikt vettu.... Kanskje noen som har erfaringer ? Virket trygt da jeg var der Utenom at jeg så en mann som sto rett med en parkeringsplass, og plutselig kom det en mann i en bil kjørende kjempefort imot ham. Han klarte å slippe unna da Dette var i Plzen, eller Pilsen som det er på norsk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Belgia er pent! 0,90 € for en pils! Må prøves: Geuze og Kriek. Wunderbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå