gunnelus Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det noen som vet hvilke webbutikker som selger midi- eller bigtower med 12 cm vifte både foran og bak på kabinettet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 De jeg kommer på i farten er den nye PCV-serien til Lian Li, Compucase (begge får du hos Microplex) og CoolerMaster Stacker (3Dfxcool.no). Det finnes flere også. Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Microplex. F.eks Air serien.... Innebygd temp-sensor, lcd display og 10 trinns vifteregulering. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Angående Air serien på Microplex, hvordan i huleste får den fremste vifta til å suge luft?, det er jo bare såvidt jeg ser litt åpning på bilder rundt på web. Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) TUSEN TAKK for svarene. Jeg skal straks surfe innom microplex og 3dfxcool for å sjekke ut kabinettene! Endret 14. juli 2004 av gunnelus Lenke til kommentar
frustata Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Thermaltake Tsunami kabinettene har også 12cm vifte foran og bak, samt en 9cm vifte på den ene siden. Link til Thermaltake Tsunami Lenke til kommentar
dominus Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Microplex. F.eks Air serien.... Innebygd temp-sensor, lcd display og 10 trinns vifteregulering. Air Silver har 12cm i front og 8 cm i bakkant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå