rude Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Noen stolte eiere av denne disken som kan fortelle meg hvor mye den bråker? Har lest at den har bedre motor enn Raptor 1 og bråker derfor mindre. Har lyst på denne disken, men samtidig stillegående PC.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det sies at den er svært stillegående. Tester viser at når den er idle så er den ca like stillegående som Seagate Barracuda-serien. Jeg antar det er litt individuelle forskjeller og diverse målefeil som gjør at Raptoren vinner noen ganger mens Barracudaen vinner andre ganger. Når den jobber så skal den vistnok bråke mer enn barracudaen men mindre enn verstingene av 7200rpm-diskene (maxtor og WD) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 det har jo også mye å si åssen kabinett.. de av litt dårligere kvalitet kan ha noen løse deler som forsterker den vibrasjonen.. slik at det høres ut som at den bråker mer enn det selve disken egentlig gjør.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Idle er den veldig stille men når den søker knitrer det litt vel mye. Men man venner seg til det. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har 74Gb raptor'n.. og jeg må innrømme jeg ble overrasket når jeg installerte den og fyrte opp... Den har ikke noe "kviiiin" som en kan tro av en disk med 10.000rpm. Under normal bruk legger du ikke merke til den. Ved skikkelig hardkjør... tja... vet ikkje... har ikkje bitt meg merke i noe bråk. Det skal sies at den henger i gummi, i et støydempet kabinett. Men jeg har hatt side panelet av og lagt øret til, og den er ikke værre enn en std WD av nyere dato... PS: dyr i innkjøp ja..... men den har nais ytelse B) Lenke til kommentar
rude Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 flott, så lenge det ikke er et permanent høyfrekvent hvin så får jeg vel leve med det.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 På idle hører jeg den ikke, når den begynner å jobbe knittrer den litt ja, men det er ikke plagsomt i det hele tatt Bra disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå