Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Logitech Ultra X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvem jeg skal henvende meg til, men hvorfor ligger ikke dette tastaturet i prisguiden? (Jeg har ivertfall ikke funnet det). Jeg ville gjerne ha søkt på pris på dette og lagt inn erfaringer :).

Edit: Det ligger i basen.

Noen andre med noen erfaringer?

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Ikke bruk Itbutikken såframt du ikke har noe valg. De har veldig dårlig service og følger ikke norsk kjøpslov(de prøver å selge deg en forsikring som bl.a. gir deg tre års reklamasjonsrett)

Velg heller psdata. Koster bare 39 kroner mer j.f. produktguiden:

http://produkt.hardware.no/fritekst_sok.ph...emin=&pricemax=

Produktdatabasen:

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18380

I tillegg har psdata det på lager, noe itbutikken ikke har.

ps. det beste er oftest å søke i produktguiden for å finne ting, noe som fungerte fint i dette tilfellet :)

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne si at dersom du spiller mye, Counter-Strike og lignende, skal du være obs på at du skal venne deg til at knappene er flate. Det kan i begynneslsen være vanskelig å komme til CTRL-knappen, hvis du brukes 'håndflaten' til å trykke den ned med.

Ellers er det et fett tastatur, som kunne vært perfekt dersom multimediaknappene hadde inkludert volum +/-

_

johanf

Lenke til kommentar
Ikke bruk Itbutikken såframt du ikke har noe valg.

Takk for advarselen. Det er ikke bare tastatur jeg skal ha. Jeg skal også en del andre ting som er mye billigere på itbutikken.no enn norske nettbutikker. Men jeg skal kike hos psdata.no og se.

Edit: Det ble mye dyrere på psdata desverre. Jeg skal ikke kjøpe deler som det er stor sjanse for reklamasjon/garantisaker.

Jeg vil gjerne si at dersom du spiller mye, Counter-Strike og lignende, skal du være obs på at du skal venne deg til at knappene er flate.
Huff, det har jeg ikke tenkt på. Liker veldig godt det tastaturet jeg har nå. Det er stygt og gammelt, men er veldig godt å spille med. Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Joda, det er en vanesak, men jeg sleit litt i begynnelsen, med FarCry. En annen 'uting' er at andre mer vanlige tastaturer kan føles litt underlige, etter at du har blitt vant med det nye.

Det ER et bra tastatur og jeg tror ikke du vil angre, dersom du kjøper et. Det eneste negative jeg har å utsette på det, er de 'hurtigtastene' (som sagt) - de kunne godt ha vært; volum +/-, play/pause, previous/next og mute, istedenfor Media, Play/pause, Mute, Favoritter, E-mail og www.

_

johanf

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

fikk akkurat koplet til det nye logitech ultra x tastaturet mitt...virker super digg så langt. det eneste som er litt kjipt er at jeg bor i danmark og bestilte dermed fra en dansk nettbutikk. det jeg ikke tenkte på er at på danske tastaturer har æ og ø byttet plass, altså bokstaven kommer fram er den samme som på norske tastaturer, men bokstaven på knappen er omvendt (litt knotete forklart, men regner med dere får med dere poenget).

Dette er ikke noe big deal, men tenkte jeg skulle prøve å bytte om på knappene.

Er dette mulig og er det evt en teknikk for å gjøre det?

er ikke noe sugen på å rive av en av knappene mine etter å ha hatt tastaturet i en halv time bare for å finne ut at jeg ikke får tasten på igjen... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...