Gå til innhold

hjelp meg plz!


Anbefalte innlegg

jeg har et problem! jeg skal lage mouseover på menyen min... men problemet er at jeg ikke kan sette inn flash tekst fordi da synes ikke gradien bakgrunnen i menyen... jeg prøvde å sette inn rollover bilde med en liten del av menyen med teksten oppå, men det funket heller ikke :no: jeg brukte layer når jeg satt det inn, men da synes ikke bildet i preview! hva skal jeg gjøre!?! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Untitled-1%20copy.jpg

 

her kan du se bildet.... på den gradient-fylte kabelen underlogoen skal jeg ha menyen... jeg vil at teksten skal gå fra grå til blå, men jeg har problemer med rolloveren! jeg har laget bilder med en del av den gradient kabelen bak med tekst oppå. jeg laget to utgaver av teksten... en med grå(som standar bilde) og et med blå tekst(som rollover bilde) jeg satt de inn i "draw layer" funksjonen i DW oppå den orginale kabelen(bilde oppå bilde med andre ord) men i preview synes ikke teksten til menyen :hmm:

 

jeg tenkte oxo på å ta insert -> interactive images -> flash text men da kan man bare ha en plain bakgrunnsfarge og da synes ikke gradienten i kabelen bak!

 

jeg håper dette ikke ble FOR komplisert... vansklig å forklare :thumbdown:

 

menmen... håper jeg får noen råd :thumbup:

Lenke til kommentar
Freewebs støtter ikke direkte bildevisning...

mener du det er problemet at jeg ikke får mouseover eller at du ikke kan se bilde her i forumet av headeren?

 

her er link her

 

brukte freewebs for å få det fort ut :ohmy:

 

håper noen endelig kan hjelpe meg med problemet mitt! BLIR GAL! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...