KHJ79 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bestilte en del varer på mandag 12. juli, kl 12:23, ser på orderestatus hos komplett at picking ble starta kl 15:30 samme dag, på alle varene, alle varer er på lager. men i dag, 14 juli, kl 15:24 har det fremdeles ikke kommet noe ny info på orderen, står fremdeles "Picking in progress/Mottatt". ut fra tidligere erfaringer med komplett hadde jeg nesten venta å ha pakke hos meg i morra, men siden den ikke engang er levert til posten enda, kommer den vel tidligst neste uke.. veldig kjipt.. spes. siden komplett ikke har kommet med noe info om hvorfor det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Du må huske på at det er sommer, og at norge er mer eller mindre lagt ned om Sommeren, hehe:) De hadde også noen database problemer her for litt siden, de la ut beskjed om at varer kom til og bli forsinket fremover en stund. Uansett, 2 dager er ikke mye, særlig når denne dagen ikke engang er over. Endret 14. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
kent project Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Får slenge meg litt på denne "syte" posten også da, bare for å ha sakt det. Bestilte varer samme dag som deg, bare mye tidligerre, kl. 07,30 eller noe... Og enda værre en deg, mine varer fikk ikke endret status som åpen ordre før i dag kl. 09.00 og etter kjapp sjekk nå, de plukkes enda.... Men, sånn er livet, er vel ikke mye vi får gjort med det, selv om det er ille kjedelig å vente da Som tidligere sakt, Norge står nesten stille om sommeren... Offtopic : Deilig å kjøre hjem fra jobben er det blitt også, når det absolutt ikke er tendens til noe KØ, Juli er flott sånn.... Så det er deilig med et "DØDT" norge også Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er allerede en syte post Her om komplett sine utsendelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå