sveggi Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg trenger hjelp for min data restarter seg hver gang jeg skal se film eller prøver å spille et spill på den.. Jeg kan spille eller se film i ca 5 minutt før den restarter:( Når den restarter kommer det en blåskjerm der d står mye tall å sånn, men jeg kan umulig tyde det, fordi det er bare synlig under et halvt sekund.. dette er veldig dritt syns jeg, og jeg har ikke peiling hva som er galt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ser ut som du har problemer med for høy temeperatur. Har opplevd dette selv en gang, og da hjalp det å kjøpe to vifter (én som blåser inn og én som blåser ut) slik at det ble god luftsirkulasjon i kabinettet. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det kan bero paa mange ting. Som allerede nevnt er h0y tempeatur et forslag. Daarlis psu eller minne er ogsaa en veldig hyppig aarsak. Jeg ville derfor f0rst gaatt inn i biosen og satt ned minnehastigheten noen hakk. Dette hjalp meg med den maskinen jeg har for tiden. Jeg kj0pte pc3200 minne, men den var kun stabil paa pc2700. Jeg orket aldri aa lage noen sak ut av det med butikken, siden jeg uansett ikke ville merke noe forskjell paa det med mitt bruk. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 hvordan forandrer jeg på biosen da? setter dn ned et par hakk mener jeg.? Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 kan du kanskje fortelle oss hva slags utstyr du er i besittelse av? cpu, hovedkort osv...??????? da blir det kanskje noe lettere for andre å se "common problems" Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har igrunnen ingen peiling har vell amd 2600 viss det kan stemme. så har jeg noe som heter asrock amd SiS series å nvidia gforce 128 mb.. det er alt jeg vet dessverre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hmm, tror nok du burde skaffe oss en bedere oversikt over hva du har i pcen en det der, da dette er meget vitalt for å kunne hjelpe deg... (Forresten, tempratur er ofte det siste årsaken til at ting går galt! ) Endret 14. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 er pc'en satt sammen eller kjøpt ferdig? er den kjøpt ferdig så kan du sikker få tilbake panga å kjøpe en ny.. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Står det en plass på dataen hva jeg har eller må jeg skru opp dataen å sjekke direkte på komponentene? hvordan kan jeg forandre tempraturen? går det ikke an å sette opp hastigheten på vifta? Den er kjøpt ferdig fra itbutikken, det er en proff series. er dette et så stort problem at jeg kunne fått pengene tilbake`? Endret 14. juli 2004 av sveggi Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 tingen er den at siden dette skjer så er det en feil fra produsenten.. noe som ikke skal skje.. du kan bruke et programm som heter unknown devices(sikkert feil stava) til å finne ut hva komponenetene heter.. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hadde faktisk nesten samme problem jeg og men pcen restarta bare når jeg skulle se på film måtte skifte Skjermkort driver for at det skulle fungere å se på film uten at den reboota. Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Prøv å ta en clean install av skjermkort driverene dine, samt drivere til hovedkortet. Dette pleier som regel å hjelpe om det er noen driver-krøll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå