int20h Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 16X/4X DVD-brenner fra Pioneer Nok en 16X DVD-brenner er på vei inn i markedet, denne gangen fra Pioneer. Dette er den første brenneren som kan skrive med 4X hastighet på lag nummer to. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Oki.. CD-lesing og brenning stoppet på 52x DVD-lesing og brenning stopper på 16x DVD-dual layer brenning øker fra 2,4x til 4x og trolig mer senere Etter min mening er den største fordelen med den nye brenneren "Quiet mode". Det skulle jeg likt å se fra andre produsenter også. Gjerne med en enkel måte å slå av og på denne funksjonen i programvaren. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Denne skal jeg kjøpe, av en eller annen grunn har jeg alltid likt Pioneer. Simen1, hvis du er plaget av støy kan du jo prøve følgende program Cdbremse Endret 14. juli 2004 av Cyrus Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hmm... Snaskens. Det er bra utviklinga går fort, så man slipper å vente lenge med å kjøpe DL brennere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 skulle ha komment ein SCSI dvd brenner som er bra også nuh! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tror jeg venter på Blu-ray jeg... Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hvorfor vente år på blue ray når man kan få en dvd dl til 6-700 kroner i dag? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hmmm hvor langt tid tar det å brenne dvd med to lag? 30min? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) CD-lesing og brenning stoppet på 52xDVD-lesing og brenning stopper på 16x DVD-dual layer brenning øker fra 2,4x til 4x og trolig mer senere vel, det er jo fysiske begrensninger på disse mediene, jeg lurer virkelig på hvilke medium vi kommer til å benytte oss av i fremtiden, når DVD og blu-ray blir for smått og tregt. Men at CD-lesing stoppet på 52x blir feil. Kenwood kan tilby denne: Kenwood 72x Spørsmålet er bare hvorfor 72x ikke er mer utbredt? Uansett, Compact Disc mediet har lite mer å by på Endret 15. juli 2004 av apollox Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Men at CD-lesing stoppet på 52x blir feil. Kenwood kan tilby denne: Kenwood 72xSpørsmålet er bare hvorfor 72x ikke er mer utbredt? Uansett, Compact Disc mediet har lite mer å by på Kenwood trakk etter hvert tilbake 72x'en fra markedet. I seg selv var den god nok, men det var for mange plater som ikke tålte den høye hastigheten. Svært mange plater har unøyaktigheter i størrelseorden 0,1mm på diameter eller platetykkelse. Ved 72x lesing så var det svært mange plater som ble ødelagt på grunn av sprekker oppstått rundt unøyaktighetene. Når det først oppsto en mikroskopisk sprekk så revnet hele CD'ene i løpet av millisekunder på grunn av de enorme G-kreftene. I praksis ser det ut som en eksplosjon der platefragmenter blir som skutt ut av CD-leseren. Så vidt meg bekjent er det ingen som har blitt alvorlig skadet av dette ennå, men mange har fått seg en støkk når bliter har blitt slengt gjennom fronten på CD-leseren og stått i veggen på andre siden av rommet. Lenke til kommentar
klo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har sett noen webshopper som har denne i listene/på lager? Har ikke sett den noen plass enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå