Gå til innhold

Beste rimelige 3D kort

hans A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter et rimelig 3D kort til maks 800,-

Er det noen som vet hvem av wobshoppene

som selger det beste kortet?

Gjerne demokort. AGP8X

Hovedkort Abit NF7

CPU AMD XP2500+

Raedon 9600.Det finner du till 800-1000 :thumbup:

Bare styr unna SE utgavene.De suger sier dem som har greie på det.

Endret av Vims
Lenke til kommentar

Joda mitt gamle GF3 Ti200 64mb kjørte også far cry og ut2004, ikke dermed sagt at jeg anbefaler det. Alt kommer an på bruksområde og hvor mye penger du er villig til å investere. Kjøpte nettopp et PowerColor Radeon9800pro 128mb 2ns, beste skjermkortkjøpet jeg har gjort noensinne! Fantastisk kort til en overkommelig pris. Er du villig til å bruke så mye som 1756,- på PCutstyr.no så er dette å anbefale. Hadde selv tenkt å kjøpe meg et fx5700 eller fx5600xt men fant ut at de ikke var noe særlig gode. Så jeg leste litt tester og fant en tabell her: http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...-charts-09.html som viser hvordan de forskjellige kortene ligger an. Er du i tvil om 1800,- er for mye å bruke på skjermkort er det lurt å sikte litt lavere til et r9600 kort (husk at hos ATi er XT toppmodellene, mens hos nVidia er XT bunnmodellene ;))

PS! GeForce4 Ti4200 og GeForce3 Ti200 støtter ikke DX9 fullt ut, så det er kanskje verdt de ekstra kronene å kjøpe et nyere kort som kan vare lenger og gi deg alle skyggeffekter o.l.?

Endret av ChriZno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...