lilfire Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg er/var en aktiv cs spiller til 1.6 kom har nesten bare hatt problemer med steam men har fått spillt annhver dag ca da..men nå har steam klikka helt!! jeg får feilmeldinga "client sendt drop" med en gang jeg er ferdig med å "laste ned" security modele.men jeg kan komme inn på servere som er insecure. så det må være noe feil som skjer når jeg "laster ned " security modele. noen som kan hjelpe meg...jeg vil/må spille cs igjen og ja har prøvd og ominstallert steam, funka dårlig MVH Lilfire Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg kan hjelpe deg! Counter-Strike 1.5 Counter-Strike 1.6 non-Steam Lenke til kommentar
Simi Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg kan hjelpe deg!Counter-Strike 1.5 Counter-Strike 1.6 non-Steam Tror han er mest intresert i å spille 1.6.... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 jepp er det..jeg lastea ned no steam men fungererte dårlig:( Lenke til kommentar
Simi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Du må nesten bare prøve å instalere steam på ny, så kan du og prøve å fjerne reg filene etter at du har uinstalert steam. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Det er sinnsykt mange bugs i steam så jeg vil nok anbefale all seeing eye llr bare vente til source kommer ut Endret 19. juli 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er sinnsykt mange bugs i steam så jeg vil nok anbefale all seeing eye llr bare vente til source kommer ut Hvilke bugs er det i steam da? Fortell! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er sinnsykt mange bugs i steam så jeg vil nok anbefale all seeing eye llr bare vente til source kommer ut Hvilke bugs er det i steam da? Fortell! F.eks. at man av og til ikke kan fjerne servere fra favoritter. Ikke at jeg misliker steam da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Steam funker på sett og vis det, sjølv om det kræsja 15 ganger før eg kom inn på første server Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har ikke opplevd så mye bugs i steam som folk skal ha det til.... greit nok at enkelte ting ikke er som de skal til tider, men det er da ikke noe grunn til å begynne å klage over det.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 :lol: Hahah, lo godt da eg såg denne. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 :lol: Hahah, lo godt da eg såg denne. er det der seriøst eller er det bare noen som har køddet seg... ikke vet jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Eg har ikkje gjort noko som helst. Installerte Steam for 2 dagar sidan, hadde aldri sett den mappa før no. Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 vell det er steam vi snakker om... ikke bli overasket over noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå