Joachim_F Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå er den offisielle Juiced-demoen her, slik at vi kan finne ut om dette er den Need For Speed: Underground-dødaren Acclaim tydeligvis håper det vil bli. Les artikkelen her Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 dette spillet ser bra ut! orker ikke å laste det ned for har isdn og sannsynligvis for dårlig pc... skal bygge meg ny pc og hvis det spillet er bra, regner jeg med at jeg kjøper det når det kommer ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Prøvde meg på dette..kan egentlig ikke si jeg ble imponert. Var lite fartsfølelse, bilene (ihvertfall supraen) var skitvanskelig å kjøre med..grafikken var tam, selv om den var detaljert. Gleder meg nok mer til NFSU 2. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Fortsatt like håpløs styring som i beta demoen , hvis de skal bli en utfordrer til underground 2 må de få fiksa på den... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg likte den! Litt mindre arkade enn NFSU...også var det jo litt kult at musikken var norsk da; Span - Found:-) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg likte den! Litt mindre arkade enn NFSU...også var det jo litt kult at musikken var norsk da; Span - Found:-) Mindre arkade? har vi spillt demo av samme spillet? kjøringa er jo til tider dårligere en Speed Haste! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Likte ikke det nei.. *venter fortsatt på GT4 og GTR* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg