Gå til innhold

cs condition zero lagger noe jævlig

Anbefalte innlegg

når jeg spille cs cz så av og til hakker lyden seg og spillet lagger/hakker. jeg kan ikke sikte ordentlig siden alt lagger.

det varer en liten stund. og det er når jeg spiller off-line.

og det lagger og hakker hele tiden når jeg prøvde å spille deleted scenes.

dette skjer bare i dette spilelt ingen andre.

jeg tror jeg skulle ha bra nok pc til å takle spillet.

jeg har: AMD Athlon™ XP 2600+

2,13 GHz

512 mb ram

skjermkort:

NVIDIA GeForce4 Ti 4600

burde ikke dette holde til å spille counter strike condition zero???

er det noen som vet hva som er galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor rask internett forbindelse har du??

hvis du laster ner mye eller har mange programmer kjørende i bakgrunnen kan også føre til lagg---,

Men maskin specsene dine skal være stabile med et så dårlig lyd\visuelt spill som cs--

(Cs= en ond sirkel med whiners

:p )

Men jeg hjelper gjerne for det...

Cs Hvar ok før men til en viss grad... nå har steam kommet og med det har spikeren i kista blit satt...

Endret av ZeroFlameX
Lenke til kommentar

takker for svar :thumbup:

og jeg har telenor adsl basis( 704/128 Kb/s)

jeg lastet ikke ned noe særlig mens jeg spiller og det skjer kun i cs mens jeg spiller off-line( er ikke god nok til on-line :p )

så har dere noe andre ting det kan være??

Lenke til kommentar

jeg prøvde det en gang til. og det ble LITT bedre men ikke mye. det lagger fremdeles en del når de skyter og av og til ellers.

jeg avslutta alle programmer da jeg spilte utenom antivirus og internett som jeg er nødt å ha vis jeg skal spille online.

jrg bruker ikke mods

Lenke til kommentar

nå har jeg reinnstalert det men det lagger fremdeles. kansje litt mindre men ikke til å spille. hva kan dette være :hmm:

jeg prøvde å kjøre deleted scenes som er det som lagger mest i 1280 gange et eller annet og da fikk jeg opp denne meldinga.

og så fant jeg en annen melding som kom opp første gang jeg starta spillet. men den kom ikke opp når jeg innstalerte andre ganga.

link

Endret av homer1990
Lenke til kommentar

Den feilmeldingen om at det vil kjøre i softwaremode, er nok fordi du ikke har openGL aktivert/støtte på skjermkort.

Prøv også å skrive net_graph 3 i console in game så du kan se hvor mange FPS du kjører på.

CZ offline er jo et game mot boter. Som du kanskje vil se når du får på net_graph så vil fps mest sannsynlig droppe når du skyter eller at det kommer mange mot deg på en gang. Sjekk dette først du. Hvis det ikke er fps-problemer så kan vi jo utelukke det.

Lenke til kommentar
når jeg spille cs cz så av og til hakker lyden seg og spillet lagger/hakker. jeg kan ikke sikte ordentlig siden alt lagger.

det varer en liten stund. og det er når jeg spiller off-line.

og det lagger og hakker hele tiden når jeg prøvde å spille deleted scenes.

dette skjer bare i dette spilelt ingen andre.

jeg tror jeg skulle ha bra nok pc til å takle spillet.

jeg har: AMD Athlon™ XP 2600+

2,13 GHz

512 mb ram

skjermkort:

NVIDIA GeForce4 Ti 4600

burde ikke dette holde til å spille counter strike condition zero???

er det noen som vet hva som er galt.

Map'ene som er blitt "fixet" litt på i cz krever litt mer, du får som oftere fps dropp enn i 1.6.

Lenke til kommentar

Open GL aktiverer du i spillet i options --> video. Kjører du software er du solgt. Grafikken er helt på jordet og du bruker nesten bare CPU kraft til å spille, når du i tillegg spiller mot boter vil jeg tro at det lagger ja.

Kjører du Open GL vil skjermkortet ta seg av all grafikken og CPU kan konsentrere seg om boter og alt annet kos som skjer :)

Det er ihvertfall slik jeg har forstått det.

Edit: fps - frames per second som han oppfor meg skrev. Det vil altså si bilder per sekund. Hvor ofte skjermbildet blir oppdatert, jo høyere jo bedre...

Endret av En Tiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...