Gå til innhold

overføre mp3 til minnekort på 6230

Anbefalte innlegg

Klarer å overføre mp3 til minne på telefonen, men når jeg prøver å overføre til en av mappene som har over 30mb ledig (minnekortet) skjer det ingenting.

Har formatert minnekort å skifta navn på det.

Finner heller ikke igjen navnet på minne kortet på pcn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har også litt problemer med å få overført mp3'er til min 6230, jeg har infrarød på hovedkortet men skjønner ikke helt åsen man kan få overført mp3. må jeg kjøpe bluetooth plug kansje?

syns det var veldig plundrete, får heller ikke MMS til å fungere, kan gå på internett med får ikke sendt MMS, rart!

Lenke til kommentar
Jeg vil nok anbefale deg en minnekortleser ja ;) Det er utrolig raskt og effektivt og du får overført det du vil til minnekortet på kort tid! :)

ok, er ikke så flink med sånne mobil telefoner skjønner du.

er det sånn at man ikke skal slette meldingene man får på Wap og sånn? jeg har slettet dem ihvertfall...

hvor mye koster minnekort leser da?

Lenke til kommentar
Mekkeren: Du må aktivere Infrarød for å kunne bruke den. Vet ikke om du har gjort det, men vist du ikke har gå på Innstillinger - Tilkoblinger - Infrarød

joda har aktivert infrarød på telefonen jeg, men det vil ikke fungere. har Windows Xp pro på data'n nå, og syns det var veldig vanskelig og finne infrarød på XP, var mye lettere på Win98Se, kansje jeg har koblet det infrarød greine på data'n feil. har ikke hatt Xp så lenge nemlig, så har ikke blitt helt vant til det.

Lenke til kommentar

Du bør sjekke om IR er skrudd på i maskinen din - hvordan du gjør dette avhenger av maskinen går jeg ut i fra - på min Acer TM661 skrus IR av og på i BIOS (av var default).

Dette har du kanskje lest før, men sørg for at minnekortet har et navn, dette gjør du i telefonen ved Galleri > Valg > Endre navn M.kort . Da får du opp minnekortet i Nokia Phone Browser, så da er det bare å dra og slippe filene over og gå å finne på noe annet (filoverføring over IR tar dødlig lang tid..).

Lenke til kommentar
Du bør sjekke om IR er skrudd på i maskinen din - hvordan du gjør dette avhenger av maskinen går jeg ut i fra - på min Acer TM661 skrus IR av og på i BIOS (av var default).

Dette har du kanskje lest før, men sørg for at minnekortet har et navn, dette gjør du i telefonen ved Galleri > Valg > Endre navn M.kort . Da får du opp minnekortet i Nokia Phone Browser, så da er det bare å dra og slippe filene over og gå å finne på noe annet (filoverføring over IR tar dødlig lang tid..).

ok javel, skal se etter i Bios. hovedkortet mitt er ihvertfall Av typen ABIT NF7-S v2.0

Lenke til kommentar
Jeg vil nok anbefale deg en minnekortleser ja ;) Det er utrolig raskt og effektivt og du får overført det du vil til minnekortet på kort tid! :)

Meeeeen...

Funker MP3 playlist med overføring til minnekort leser da?

Må ikke MP3 overføres med Nokia PC Suit sin Mediaplayer

for å få lagt inn playlists som funker...?

Eller er det andre måter å få fiksa MP3 playlist til 6230 :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Meeeeen...

Funker MP3 playlist med overføring til minnekort leser da?

Må ikke MP3 overføres med Nokia PC Suit sin Mediaplayer

for å få lagt inn playlists som funker...?

Eller er det andre måter å få fiksa MP3 playlist til 6230 :hmm:

Selv.. når jeg kobler opp med blåtann, så bruker jeg bare min datamaskin til å overføre musikken med.. fungerer veldig bra.

Men det er rart at ikke minnekortet dukker opp..

F.eks.. visst du bruker min datamaskin.. så er det jo en mappe som heter Nokia Phone Browser, går du inn på den så kommer det opp flere mappe, gå så på mitt galleri så skal Nokia 6230 ikone være der, visst du er oppkoblet da...

Så går du bare inn på den og der skal du se en mappe med Galleri, og der ligger Minnekortet.. skal det i allefall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...