notorled Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg trenger "hjelp" til å formatere. Er det noen her som har noen tips om selve formateringen( vil ikke ha tips om hvordan best muling man kan lagre datene jeg har).. Anyone? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Formatering er ikke noe man gjør sånn helt for seg selv. Etter formatering står du der med en tom disk, og det er jo ikke noe særlig nyttig. Ser ut til at mange tror at formatering er noe magisk som man trenger allverdens ekstra programmer til, men det er ikke tilfelle. Antar du tenker på å reinstallere. Da setter du inn en Windows CD og starter opp PCen. Da er partisjonering og formatering noe du velger å gjøre underveis i installasjonsprogrammet. Hvis du f.eks starter med en helt ny disk så har du jo ikke noe valg, dette må du gjøre for å komme videre. Men når du har en disk du har brukt før så har du flere valg. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 hehe, netopp gjort det du skrev på den pcen jeg sitter på nå.. Lurte vel egentlig på hvilke metoder som var mest effektive, men da blir det vel å boote fra xp cden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå