SnoelK Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei. Som sikkert mange har skjønt så har jeg bestillt telenor online adsl. (eneste tilgjengelig) Da jeg bestilte var jeg garantert linje innen 30. juni. Dette blir endret hele tiden og nå står det 14. august!!! Jeg blir desperat av å vente. Tenkte jeg skulle klage til telenor og si at jeg ikke skal betale for de månedene jeg har mistet. Det vil være en fear deal... Andres synspunkter? Erfaringer med telenor og deres adsl? SnoelK Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Tenkte jeg skulle klage til telenor og si at jeg ikke skal betale for de månedene jeg har mistet. Det vil være en fear deal... Det tror jeg er et urimelig krav, det gis ingen absolutte garantier for disse datoene. Du er ikke alene, det er mange sentraler som skulle være driftsklare i følge dato men som forsatt ikke er i drift. Endret 14. juli 2004 av agvg Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tenkte jeg skulle klage til telenor og si at jeg ikke skal betale for de månedene jeg har mistet. Det vil være en fear deal... Betaler du månedsavgift på et produkt du ikke får mener du? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Og sånn som jeg kjenner meg igjen. Her hos meg har det blitt forandret fra 15 desember 2003 til 16 april 2004 og så til 14 juni. Og så til 14 juli og nå sist til 14 august. Og jeg regner ikke med at det er oppe og går da heller. Ønsker Telenor et visst sted. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tenkte jeg skulle klage til telenor og si at jeg ikke skal betale for de månedene jeg har mistet. Det vil være en fear deal... Du har jo ikke betalt for disse månedene. De har aldri hatt noen utbygging/leveringsgaranti. De oppgitte datoene er "antatt tid" . Du betaler jo ikke før du får ADSL, derfor blir kompensasjon helt urimelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå