Gå til innhold

Noen tanker rundt dette oppsettet?

Anbefalte innlegg

Tyngste oppgavene den skal klare er doom3, stalker og HL2 i oppløsning 1280*1024

AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz boxed

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA

Chenbro Gaming Box Black/Orange med standard 350W psu

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754

PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR

LG CD-spiller 52x (GCR-8523BB) Hvit (har dvd brenner fra før)

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

visst du hadde klart å skvise inn 1gb ram i budsjettet ditt hadde det vært knall.

ellers bare en liten tanke, du har dvd brenner fra før av, hadde det ikke vært mer fornuftig å kjøpe en dvd spiller i tillegg? så du kunne kopiert "on the fly"

Lenke til kommentar

Joda, det hadde jo vært ok det. Budsjettet mitt (eller dvs fruens ;) ) er på 8000 og det oppsettet som jeg har vist ligger like under (med bygging hos komplett). For å utnytte budsjettet maksimalt kan jeg slenge på litt mer ram eller en amd64 3000 isteden for 2800.

Lenke til kommentar

Har jo ikke bygget maskin før så det er litt fristende å la komplett gjøre det fr meg slik at jeg får garanti og support, men det er klart at jeg kan få både mer ram og litt raskere cpu hvis jeg bygger selv. Problemet er ikke mangel på penger men hvor mye fruen synes jeg kan bruke siden vi legger av penger til å kjøpe ny båt til neste sommer ;)

Lenke til kommentar
Det kan også være en ide med kjøler til Powercolor kortet, di har en evne til å smelte:D Jeg skal kjøpe meg powercolor kort me arctic cooler elns

De nye kortene har ikke en evne til å smelte. Skjønner ikke at folk kommer draene med den feilen nå lenger, er jo rettet opp for lenge siden.

Lenke til kommentar

Jeg ville kanskje sedd meg lit rundt på andre nettbutikker enn komplett.no, de har noen ganger varer som er litt overpriset i forhold til andre nettbutikker.

kanskje netshop.no hadde vært en plass å bestilt, kjempe bra kundeservice! :thumbup: men synes du burde skifte ut 2800+ mot 3000+ også kanskje en annen psu... hørt mye stygt om standard psuene til chenbro casene :(

Endret av DaffyDuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...