dale Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei, jeg ser meg lei av å vente på at komplett skal ta inn produkter. Det tar ofte lang tid og 2,4 fra intel fikk jeg fra Psdata leenge før komplett får den inn.. CPU'en ble sendt fra psdata i dag mens komplett får den inn: "Ubekreftet 2002-05-08".. og den er tilogmed ubekreftet.. Dette er altså første sending til Norge... jaja, ellers er jo komplett veldig flinke da :smile: Men uasentt så driver komplett stadig å "utsetter" leveransen av ti4600 fra gainward, dette er jo gpa gainward og ikke komplett men uasentt så er det folk som har fått tak i skjermkortet og jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette, er det steder hvor man har det på lager? Komplett har foreløpig en bekreftet dato på 29.04.02 En annen ting er asus S533 som jeg også venter på fra komplett... her har de 26 som bekreftet dato.. Vet egentlig ikke hva jeg klager på, en uke til eller fra er ikke så mye. Men hvis jeg kan få kjøpt/bestilt dette i morgen fra andre butikker må nok komplett vike der. Men resten av utstyret som ligger på lager i Sandefjord kjøpes hos komplett :smile: Komplett's butikk i møllergata 1 er min faste data butikk. Det er liksom noe med komplett Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Let i prisguiden. Både Flexi-data og komplett hadde den bekreftet 29/4 (hvis jeg så på riktig da). Det var flere sjapper der. Lenke til kommentar
dale Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Poenget mitt er å få delene før 29.. men uansett må jeg vente på minnet mitt: -Corsair Memory 512MB DDR XMS2700, CAS 2, w/Heat Sink, det kommer enten 26 eller 29.. så uansett må jeg vente :sad: men men, så lenge de bekreftet datoene holder seg går det greit! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Gjør som jeg sa: se i prisguiden, det var mange webshopper der, men det kan jo være at de er litt dyrere da. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå