Gå til innhold

Anbefalt KVM switch?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger en KVM switch, og lurte på om folket hadde noen anbefalinger

Det er bare 2 PC'er som skal byttes mellom.

Kriterier:

Pris

design (liten og ikke en svær klumpete sak)

DVI (vet ikke om dette finnes, dette er heller ikke en nødvendighet i det hele tatt fordi det blir først aktuelt ved fremtidig PC kjøp)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, SwitchView synes jeg er greie. Sitter med en nå, aldri hatt noen problemer. Men alle rundt meg har hatt problemer med å koble til IBM Netvista maskiner til den, funker dog fint på min, selv om det er nøyaktig samme boks.

Avocent SwitchView med usb, som en kollega av meg har ser også grei ut, denne er litt mer fancy enn min svarte boks med grønne dioder, men men ;)

Disse kan koble til 4 maskiner, men de finens også for to.

Pris har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar

den trenger da 4 output? må da ha en musledning og en tastaturledning til hver pc?

Trenger ikke så dyr (eller stor) KVM switch, det er bare waste of money, de billige (og små) holder i lange baner

Trenger ikke ekstra USB porter heller, da både scanner og printer er delt over nettverket

Endret av Xvani
Lenke til kommentar
Tror ikke du kan kjøre 2 enheter over samme usb kabel..

Trodde det var slik at USB var seriell, og at man da kunne koble en god del USB-enheter på 1 kabel ved å "viderekoble den".

Man får USB-huber som man kobler til 1 USB port, og så får man, si 5 ekstra USB porter

Lenke til kommentar

Self. går det ja..jeg som rota..

Er som den kvm saken jeg har(link lenger oppe,blå sak) det er 1 usb kabel til hver pcen og i kvm'en har jeg koblet mus,tast,kamera,printeren++.alle usb

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ja funker det.mus,tastatur,kamera,printeren på begge maskinene.bare ett trykk så er det byttet mellom maskinene..tar 2-3 sek før musa,tastatur funker etter jeg bytter over bare..

Er den tida windows tar å gjenkjenne at en usb enhet er tilkoblet.

Endret av taz
Lenke til kommentar
Selv kjøpte jeg denne i sin tid KVM switch 4-veis

Kjempe sak, med 4 kabler kom den totalt på 874 kr ink frakt mener jeg. De har også en

to veis sak til 329 + 2 stk kabler til 79 stk, og hvis de ikke har endret levrandør er de kablene meget gode :!:

Hjelper lite da det ikke er en USB KVM switch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...