Fosco Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Noen som har kjenskap til Grønn AMD Athlon prosessor?? forrige jeg hadde var brun.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Kanskje det er en mp... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 jeg har 2 xp1800 maskiner, den ene cpuen er brun, den andre er grønn. begge er xp1800 i alle faLL! :smile: det er ikke mp (HahahahA) den er brun (har hatt den oxo) ^^ Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 MPene SKAL være grønne ! Og XPene SKAL være brune ! det er jeg ganske sikker på... men som det høres ut er det ingen fasitsvar :razz: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 de nye xp cpuene er GRØNNE! Det leste jeg en plass. Har selv en grønn xp1600+ grønn er forresten tøffest [ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-04-22 23:31 ] Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Tror fargen kan variere, alt ettersom prosessoren er laget i Malaysia eller Tyskland (Dresden). Nå blir det visst forandringer i AMD; alle Hammer (blir det navnet også, eller er det bare en kode?) skal produseres i Dresden, mens et firma i Taiwan skal produsere andre prosessorer. hav som skjer med fabrikken i Malaysia vet jeg ikke, er ikke en gang sikker på om dette er AMDs egen fabrikk (slik den i Dresden) eller om det er et annet firma som driver den. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Stusset litt selv - den nye XP1700 til kjæresten min er grønn men fyrte opp fint og ble identifisert som XP1700 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå