total Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Har selv stått på wakeboard i en ti års tid... kneeboard er jo morsomt og da, men bare hvis en står på brettet (edit; skrivefeil) Endret 14. juli 2004 av total Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Teller vindsurfing, drevet med det i 3-4 år nå. Lenke til kommentar
total Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Vindsurfing er jo kjempegøy! Bare synd seilet vårt har råtnet opp Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 /me seiler, seiler seilbåt altså ikke sånn wannabe Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 /me seiler, seiler seilbåt altså ikke sånn wannabe Vindsurfing er da ikke wannabe seilbåt, det er noe helt annet, en annen dimensjon. Det er noe helt annet å holde balansen på et brett og suse bortover vannflaten, enn å sitte på rævva i en båt med ror og kjøl! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) ... At seiling er å sitte på ræwa i en båt med ror og kjøl er vel ikke helt sant... Jeg har seilt europajolle i 25m/s (sterk storm) og det trengs vel ikke mye fantasi til for å skjønne at det er noe annet en det du skildrer... Endret 2. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ikke noe fast men står på wakebord vannski en del nå på sommern samt tube Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 At seiling er å sitte på ræwa i en båt med ror og kjøl er vel ikke helt sant... Jeg har seilt europajolle i 25m/s (sterk storm) og det trengs vel ikke mye fantasi til for å skjønne at det er noe annet en det du skildrer... Ja, det er jeg enig i at er noe annet, det blir jo nesten omvendt, wannabe seilbrett lissom Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ... At seiling er å sitte på ræwa i en båt med ror og kjøl er vel ikke helt sant... Jeg har seilt europajolle i 25m/s (sterk storm) og det trengs vel ikke mye fantasi til for å skjønne at det er noe annet en det du skildrer... Bare for å pirke litt: Sterk storm er fra 28,4m/s - 32,6m/s . 25m/s = full storm. Jeg seiler optimist selv. Og har seilt i 22 m/s. Ganske mye for en optimist. Har så vidt prøvd seilbrett. Kjempegøy det men jeg holder meg til seilbåt. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Bare for å pirke litt: Sterk storm er fra 28,4m/s - 32,6m/s .25m/s = full storm. Samma det gikk vaffal fort. Endret 7. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Begynte med surfing i sommer vist det kan betraktes som vannsport.... Uansett: Det er utooolig gøy Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 står endel på vannski men mister balansen etter landinga på større hopp på en ski Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Teller å sitte i ring ? Noko som skjer kver sommer :-) Også dykking, som påeinmåte er vann-sport(kanskje under-vann-sport det) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Stod aktivt på vannski for noen år siden. Men bare for moro skyld nå... Lenke til kommentar
total Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 ...går det an å stå passivt på vannski? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Med aktivt mener jeg at jeg konkurrerte... Passivt vil da bli å stå kun for moro skyld. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 eg driver ein del med dykking. veldig kjekt Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Står rimelig mye på vannski (har nettopp begynt å hoppe skikkelig på én ski) og svømmer (MASSE). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hva er vitsen med å hoppe på vanlige vannski da? Mye fetere å "carve" skikkelig over laaaange perioder. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva er vitsen med å hoppe på vanlige vannski da?Mye fetere å "carve" skikkelig over laaaange perioder. "carve"?? Å kjøre opp på siden av båten slik at du får ekstra fart?? (synes det er ganske gøy å hoppe jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå