sverrelerre Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har endelig fått meg en SX1, og er knallfornøyd! Men har en liten issue: klarer ikke å koble meg opp mot email kontoene mine. Mobilen kobler opp, men står bare å jobber helt til den kobler fra pga tidsavbrudd. er dette et vanlig problem? Støtter ikke emailleseren kontoene mine? Har vanlig imap-konto, funker fint på outlook o.l. Bør jeg få tak i 3. parts programvare her, eller er det bare jeg som er klønete? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Jeg har endelig fått meg en SX1, og er knallfornøyd! Men har en liten issue: klarer ikke å koble meg opp mot email kontoene mine. Mobilen kobler opp, men står bare å jobber helt til den kobler fra pga tidsavbrudd. er dette et vanlig problem? Støtter ikke emailleseren kontoene mine? Har vanlig imap-konto, funker fint på outlook o.l. Bør jeg få tak i 3. parts programvare her, eller er det bare jeg som er klønete? Sjekk min tidligere post om emnet. Søk på "apop" og filtrer på medlem Saft-is, noen måneder tilbake i tid. Endret 14. juli 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå