SmoPe Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei har ett problem ved at prosessen Explorer.exe bruker 99% av cpuen og maskinen blir veldig treg. har winxp med servicepack 1a. har kjørt spyboot, adaware og virusskan og fjernet noe dritt jeg hadde liggende blandt annet noe adaware kalte for Claire. men det hjalp ikke allikevel. Hadde foresten det samme problemet med den forrige maskinen. Problemet har ikke vært der hele tiden opdaget det for ett par dager siden. Er det noen som har svar på dette. Vet ikke om det er virus eller feil i XP. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 For det første har jeg aldri stolt på Prosess-behandleren og Performance-viseren i Windows Task Manager, men siden du skriver at maskinen din er treig så ville jeg først prøvd å kjøre Windows Update. Hvis ikke det løser problemet så ville jeg tatt backup og installer Windows på nytt (evnt. formatert) Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg sliter med dette innimellom, beste er å avslutte Explorer i Taskmanager, og starte en ny oppgave -- > Explorer... Jeg tror dette løste seg etter at jeg kjørte Crap Cleaner, den fant omlag 300 Issues på maskina, og fjernet alt fra disken og ikke minst Registerfila. Crap Cleaner Lenke til kommentar
Vims Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei har ett problem ved at prosessen Explorer.exe bruker 99% av cpuen og maskinen blir veldig treg. har winxp med servicepack 1a. har kjørt spyboot, adaware og virusskan og fjernet noe dritt jeg hadde liggende blandt annet noe adaware kalte for Claire. men det hjalp ikke allikevel. Hadde foresten det samme problemet med den forrige maskinen. Problemet har ikke vært der hele tiden opdaget det for ett par dager siden. Er det noen som har svar på dette. Vet ikke om det er virus eller feil i XP. Tør vedde venstre ben på at du har lastet ned en korupt avi-fil Håper på at jeg ikke taper veddemålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå