kimare Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Play har lagt ut spillet med lanseringsdato 29. oktober. Så da er det bare til å sette seg ned å vente tikk tikk tikk tikk tikk tikk, nei dette tar for lang tid, jeg tror jeg tar meg en tur til Italia mens jeg venter. Vi snakkes 5. august. Kim Are Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 god tur!...blir sikkert konge det...håper de har skaffa seg litt flere lisenser. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 gleder meg til det spillet kommer ut Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hooooooo hooo... gleder meg som en unge.. Lisenser gir jeg f* i, for det er alltid noen som lager til option-filer med korrekte navn, drakter osv osv.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 OOOOH! Gleder meg! Det blir lisenser også, etter hva jeg har forstått. Kan ikke si at lisenser betyr stort for meg da... Lenke til kommentar
Eleventura Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er en del flere "orginale" lag med denne gangen. Alle Spanske, Italienske og Nederlandske klubber er med på spillet. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå