Thorvald Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hallo, tenkte eg skulle dele en erfaring fra infocare. Sendte inn en 19" crt til komplett som sendte den til infocare. Det tok ca 1 mnd og få den i retur og da ble eg lovet en "tilsvarende" skjerm. Når infocare mener "tilsvarende" så ble det sån. Min 19" var defekt derfor sendte de meg en defekt 19" i retur. Når eg sender inn en 19" med feil så forventer eg ikke og få en med feil tilbake . Det var faktisk meget bra bilde på min ADI 19" før den knelte. Skal snakke med komplett i dag for og finne videre prosedyre. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vel, min erfaring med Infocare er bare positiv. Da min skjerm gikk i stykker la jeg inn en RMA (er det ikke det det heter?) på deres web. Jeg valgte der å få en skjerm før jeg sendte min ødelagte tilbake. Da erstatningsskjermen kom virket den helt fint. Man skulle benytte den samme embalasjen til å sende den ødelagte skjermen tilbake som forøvring var ferdig frankert. - Xizor Lenke til kommentar
z00l Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 That's what i call "Bad luck" ! -z00l- Lenke til kommentar
viranth Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vel, min erfaring med Infocare er bare positiv. Da min skjerm gikk i stykker la jeg inn en RMA (er det ikke det det heter?) på deres web. Jeg valgte der å få en skjerm før jeg sendte min ødelagte tilbake. Da erstatningsskjermen kom virket den helt fint. Man skulle benytte den samme embalasjen til å sende den ødelagte skjermen tilbake som forøvring var ferdig frankert. - Xizor Nesten samme skjedde med meg. Jeg var en av de mange som kjøpte en Hyndai Q17s og den hadde litt for mange døde pixler til at jeg var fornøyd, dermed ringte jeg dem og ikke lenge etter fikk jeg en ny skjerm på døra. I en dag hadde jeg altså to LCDer som var helt konge :!: Sendte den med døde pixler tilbake og alt var greit, jeg var i allefall veldig fornøyd med infocare. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ser ut som om det skal ordne seg fra alle parter. Skal få ny skjerm fra infocare, fikk god hjelp fra både komplett og infocare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå