Gå til innhold

Problemer med TV-ut.

Anbefalte innlegg

Skjermbildet er helt ok, skrivebordet vises og sånt, men når jeg skal spille av en medie-fil i winamp, forsåvidt hvilken som helst medie avspiller så er det bare et svart område der filmen egentlig skulle vært, filmen spilles av og vises på CRT monitoren min som vanlig, men altså ikke på tv'n. Samme gjelder for vizualizer'n i winamp.

Litt tynt det her, men jeg har ingen idè om hva som kan være galt. Muligens noe med driveren til skjermkortet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm.. det ser ikke ut som at noen kom med et forslag her på hva det kunne være...

Jeg har GF4 4200ti (blir oppgradering når lommeboken kan måle seg med x800 eller nvidia 6800) og har samme problem.

Bytter om på tv som første skjerm og pc-skjermen som andre, blir det svart visning på pc-skjermen. Det har faktisk vært slik at det har fungert greit tidligere, og så plutselig har dette problemet dukket opp senere. Har sjekket alle innstillingene i nview, triksa litt med video-overlegg, etc., men det har ikke hjulpet noe særlig, og i noen tilfeller forverret problemet!

Blir veldig glad om noen kommer med forslag om hva som kan gjøres for at man kan se filmen på begge skjermer.

Tilleggsopplysning: Jeg har hatt DualView, og da klart å kjøre film på tv-skjerm uten problemer tidligere. Nå kan jeg ikke kjøre DualView på grunnen av dette.

Mvh,

NighDark

Lenke til kommentar
Har lest at andre har hatt lignende problemer med Hardware accelration satt til full. Prøv å sett denne til None. Ikke at dette gjør ting bedre, siden skjermkortet da vil yte dårligere, men det kan forklare problemet.

Nei, det stemmer ikke. Hardware acceleration har ingen påvirkning til eller fra. Må være noe annet... hmmmmmmmm.... :no::hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...