Black&White Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Skjermbildet er helt ok, skrivebordet vises og sånt, men når jeg skal spille av en medie-fil i winamp, forsåvidt hvilken som helst medie avspiller så er det bare et svart område der filmen egentlig skulle vært, filmen spilles av og vises på CRT monitoren min som vanlig, men altså ikke på tv'n. Samme gjelder for vizualizer'n i winamp. Litt tynt det her, men jeg har ingen idè om hva som kan være galt. Muligens noe med driveren til skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
sadoprest Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Prøv å sett TV som første skjerm, det fungerer for meg. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Hehe! Nå ble det omvendt, svart på skjermen men bilde på TV'n. Kan sikkert leve med det, er vel bare å bytte tilbake når jeg skal sitte ved skjermen. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ikke alle skjermkort støtter å vise media filer samtidig. Da må du som du gjør nå, bytte manuelt. Lenke til kommentar
hart Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvilket skjermkort er det du har, og hvilken versjon av driverne er det du benytter. Det er lettere for folk som har samme konfigurasjon å hjelpe deg om du oppgir dette Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Selvfølgelig! Jeg har et NVIDIA GeForce FX 5800 kort. Driver versjon 56.56. Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hmmm.. det ser ikke ut som at noen kom med et forslag her på hva det kunne være... Jeg har GF4 4200ti (blir oppgradering når lommeboken kan måle seg med x800 eller nvidia 6800) og har samme problem. Bytter om på tv som første skjerm og pc-skjermen som andre, blir det svart visning på pc-skjermen. Det har faktisk vært slik at det har fungert greit tidligere, og så plutselig har dette problemet dukket opp senere. Har sjekket alle innstillingene i nview, triksa litt med video-overlegg, etc., men det har ikke hjulpet noe særlig, og i noen tilfeller forverret problemet! Blir veldig glad om noen kommer med forslag om hva som kan gjøres for at man kan se filmen på begge skjermer. Tilleggsopplysning: Jeg har hatt DualView, og da klart å kjøre film på tv-skjerm uten problemer tidligere. Nå kan jeg ikke kjøre DualView på grunnen av dette. Mvh, NighDark Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har lest at andre har hatt lignende problemer med Hardware accelration satt til full. Prøv å sett denne til None. Ikke at dette gjør ting bedre, siden skjermkortet da vil yte dårligere, men det kan forklare problemet. Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Har lest at andre har hatt lignende problemer med Hardware accelration satt til full. Prøv å sett denne til None. Ikke at dette gjør ting bedre, siden skjermkortet da vil yte dårligere, men det kan forklare problemet. Nei, det stemmer ikke. Hardware acceleration har ingen påvirkning til eller fra. Må være noe annet... hmmmmmmmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå