Support Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har nett fra en leverandør som heter Fjellnett (brenn i helvete), ustabilt og dårlig. Men det var nå sånn at de tilbydde ADSL her i området før Telenor fikk ut fingern... Uansett, linja var nede i hele går, så jeg ringte til de og spurte hva som var galt, da hadde det vel gått 12 timer, og da sa de "Vi vet ikke". Da brøt jeg fullstendig ut i latter og spurte hvorfor de ikke fant det ut, da fikk jeg til svar "Vet ikke".... Herregud for et møkkaselskap, når leieperioden er over, så går jeg til Telenor. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har nett fra en leverandør som heter Fjellnett (brenn i helvete), ustabilt og dårlig.Men det var nå sånn at de tilbydde ADSL her i området før Telenor fikk ut fingern... Uansett, linja var nede i hele går, så jeg ringte til de og spurte hva som var galt, da hadde det vel gått 12 timer, og da sa de "Vi vet ikke". Da brøt jeg fullstendig ut i latter og spurte hvorfor de ikke fant det ut, da fikk jeg til svar "Vet ikke".... Herregud for et møkkaselskap, når leieperioden er over, så går jeg til Telenor. Har man ikke annet å skrive på forumet enn drittpreik. Så foreslår jeg heller at du lar vær. Bedre å skrive konstruktiv kritikk enn bare rein og skjær møkk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Noen ganger kan en leverandør få slike problemer og det er faktisk vanlig at de leter lenge etter feil. Det er rart hvordan enkelte reagerer på å miste nettet for bare en liten stund? Skjønner ikke dette. Jeg synes du bare driter deg ut med dette innlegget, som en forbedring så kunne du ha skrevet på en lit mere nøytral måte. Om nettet er ned 12timer elle et døgn, hva har det å si?. når telenor kommer så vil sikkert ngt komme og da er jo valget klart. Men hvis du synes det er så latterlig å ikke finne feilen så synes jeg du skulle tilby dem din hjelp jeg! Kanskje det hadde gått fortere da? Lenke til kommentar
Support Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Har nett fra en leverandør som heter Fjellnett (brenn i helvete), ustabilt og dårlig.Men det var nå sånn at de tilbydde ADSL her i området før Telenor fikk ut fingern... Uansett, linja var nede i hele går, så jeg ringte til de og spurte hva som var galt, da hadde det vel gått 12 timer, og da sa de "Vi vet ikke". Da brøt jeg fullstendig ut i latter og spurte hvorfor de ikke fant det ut, da fikk jeg til svar "Vet ikke".... Herregud for et møkkaselskap, når leieperioden er over, så går jeg til Telenor. Har man ikke annet å skrive på forumet enn drittpreik. Så foreslår jeg heller at du lar vær. Bedre å skrive konstruktiv kritikk enn bare rein og skjær møkk. Heh.. men når noen sier diverse ting om Telenor, nei da er det greit liksom? Drittkastingen kan jeg ta tilbake, men jeg er offisielt LEI denne ISPen, og hadde ikke det vært for at jeg må ut med 1000 kr for å si opp kontrakten så hadde jeg vært ute for lenge siden, men de 1000 kr har jeg ikke akkurat nå. Hør med TheBoz som henger innpå her, han har vel også litt erfaring med Fjellnett. Det som er hovedproblemet, slik jeg ser det, er at når jeg spør hva som er feil, så er det "vet ikke" eller "Banetele eller TDC har skylden for fallene i nettet". Og fallene skjer OFTE. Sitter jeg og spiller online, så detter det kanskje ut etter 5 min eller 20 min. Utrolig irriterende hvis man har et godt game på gang. Har snakket med de ganske mye angående dette, måtte til og med ringe til Telenor for å høre om det er feil fra sentralen og inn til meg. Men det er kanskje ikke så rart at det er mye fall i nettet når det går trådløst, og så ned til sentralen og ut til telefonlinjene... Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Men det er kanskje ikke så rart at det er mye fall i nettet når det går trådløst, og så ned til sentralen og ut til telefonlinjene... Det har da ingenting og si, mye av disse linkene i det norske telenettet. Men dette du sliter med er vel litt typisk for endel lokale prosjekter. Og det finnes mange gode ISP-er på ADSL så du er ikke nødt til og bli Telenorkunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå