Gå til innhold

Hva gjør jeg når jeg har glemt passordet for å åpne Excel-fi


peach

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske vanskelig... Så på discovery for et halvt år siden: "FBI files", politiet hadde problemer med å åpne et word dokument, men de klarte det sefølgelig til slutt... :grin:

 

Skulle bare prøve det selv en gang (for gøy), jeg måtte derfor til å søke på nettet, uten hell. Prøvde på kazaa, jeg søkte på "hack","hacking" eller "password" tror jeg. Fant masse programmer som inneholdt virus, trojaner o.l. Det endte med at jeg måtte formatere disken, eller jeg måtte ikke, men følte meg ikke sikker når iexplore.exe var infisert, så jeg bare gjorde det. :sad:

 

Men på før jeg formaterte disken rakk jeg å teste et progra jeg fant, dt het "ZIP*****" eller noe slik, er langt fra sikker, men hvis du kommer over noe lignende så prøv det, men ha alltid oppdatert anti-trojan program eller et antivirus program.

 

Det programmet kan knekke zip filer's passord, office filer og masse andre ting. Det var veldig bra ifølge min mening, men vær oppmerkom på at det kan ta svært lang tid å prøve alle mulighetene! det er også mange settings der du kan stille inn om den skal prøve bokstaver, tall, underscore, eller alt...

 

Lykke til med passord knekkinga! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-22 22:32, kohi skrev:

Ikke et ukjent problem. Har prøvd flere "office-crackere", med variabel hell.

For tiden bruker jeg Advanced Password Recovery. Funker ypperlig.


 

Enig, det er helt rått.

Spesielt:

Advanced Archive Password Recovery

==================================

© 2001 ElcomSoft Co.Ltd.....*peh* den er bra :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...