peach Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har glemt Excel passordet til et budsjett jeg har laget i Excel. Finnes det noen måte å åpne regnearket på? (det er ikke skrivebeskyttelsespassordet, det er passord for å åpne dokumentet) Lenke til kommentar
peach Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www.lostpassword.com/excel.htm Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Det er ganske vanskelig... Så på discovery for et halvt år siden: "FBI files", politiet hadde problemer med å åpne et word dokument, men de klarte det sefølgelig til slutt... Skulle bare prøve det selv en gang (for gøy), jeg måtte derfor til å søke på nettet, uten hell. Prøvde på kazaa, jeg søkte på "hack","hacking" eller "password" tror jeg. Fant masse programmer som inneholdt virus, trojaner o.l. Det endte med at jeg måtte formatere disken, eller jeg måtte ikke, men følte meg ikke sikker når iexplore.exe var infisert, så jeg bare gjorde det. :sad: Men på før jeg formaterte disken rakk jeg å teste et progra jeg fant, dt het "ZIP*****" eller noe slik, er langt fra sikker, men hvis du kommer over noe lignende så prøv det, men ha alltid oppdatert anti-trojan program eller et antivirus program. Det programmet kan knekke zip filer's passord, office filer og masse andre ting. Det var veldig bra ifølge min mening, men vær oppmerkom på at det kan ta svært lang tid å prøve alle mulighetene! det er også mange settings der du kan stille inn om den skal prøve bokstaver, tall, underscore, eller alt... Lykke til med passord knekkinga! :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Med det mener jeg at ordene "lost excel password" er et glimrende utgangspunkt for å finne det du leter etter :smile: Lenke til kommentar
kohi Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Ikke et ukjent problem. Har prøvd flere "office-crackere", med variabel hell. For tiden bruker jeg Advanced Password Recovery. Funker ypperlig. Lenke til kommentar
peach Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www.crackpassword.com/ Her bør du finne noe du kan bruke Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 22:32, kohi skrev:Ikke et ukjent problem. Har prøvd flere "office-crackere", med variabel hell.For tiden bruker jeg Advanced Password Recovery. Funker ypperlig. Enig, det er helt rått. Spesielt: Advanced Archive Password Recovery ================================== © 2001 ElcomSoft Co.Ltd.....*peh* den er bra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå