Wildthing Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Tenkte jeg skulle lage en ny topic. Helt og holdent i egen intresse selvfølgelig Jeg har et MSI 865G NEO2-LS,som i følge msi skal være prescott ready. Det er andre steder nevnt at hk burde være ment for prescott,og ikke bare klar for prescott. Noen som har noen tanker om hvorvidt jeg burde gå for prescott cpu eller ikke? Om det har noe å si,så er det snakk om 478 hk Om noen kunne svare på en annet spm,vil jeg bli svært så fornøyd. Er det stor forskjell i ytelesen mellom 2.8 P4 på 533 Mhz og 800 Mhz Endret 14. juli 2004 av Wildthing Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvor stor Prescott skal du ha, og har du tenkt å klokke den (mye)? Regner med en hvilken som helst Prescott funker helt fint, men du har ikke nødvendigvis det helt store overklokkingspotensialet med det kortet. Btw, hvorfor "skal du ha" Prescott, fremfor Northwood, på S478 (dvs der Prescott ikke leveres i mer enn 3.4GHz, samme som NW) så kan jeg ikke egentlig se noe godt poeng med å velge Prescott? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvor stor Prescott skal du ha, og har du tenkt å klokke den (mye)? Regner med en hvilken som helst Prescott funker helt fint, men du har ikke nødvendigvis det helt store overklokkingspotensialet med det kortet. Btw, hvorfor "skal du ha" Prescott, fremfor Northwood, på S478 (dvs der Prescott ikke leveres i mer enn 3.4GHz, samme som NW) så kan jeg ikke egentlig se noe godt poeng med å velge Prescott? Enig. Det finnes få grunner til å velge Prescott over NW Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 En P4 cpu med 800mhz buss er nok litt bedre ved samme frekvens. Prescott blir og utrolig varm, og jeg ville gått over til Socket 775 om jeg skulle hatt prescott, for hovedkortene for det nå er mye bedre! Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Takker for input. Da jeg sitter med et 865 hk,er valget i grunn enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå