Purify Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Synes flere kan være med og trykke her. Sånn i tilfelle det hjelper. Jeg trykker i vei jeg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Om det hjelper eller ikke, så tar ikke dette så mye tid og ressurser egentlig. Verdt å prøve Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 øh, det står sikkert på en av de sidene, men siden jeg er for trøtt til å lese meg til det spør jeg her i stedet : hvordan i pokker kan musklikka mine hjelpe barna i afrika ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Penger fra reklamen på nettsida. De som annonserer gir penger per klikk... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 man kan jo sikkert bare slette "kakene" og klikke masse ganger da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg klikker for harde livet Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Funker noen av disse tingene i det heletatt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Joda, det gjør nok det. Er egentlig ganske kjent, denne siden. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Satt som startside jeg og.. og klikker for harde livet Endret 29. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Siden det sies så lite i denne tråden, så tenkte jeg at jeg måtte skrive litt. Jeg synes dette er et fint tiltak. Jeg legger denne tråden som startside nå, slik at jeg kan trykke på knappene hver dag. (jeg har ingen startside fra før) Like greit å ha dette som startside nå som jeg har google toobar, skal se om jeg får flere med. Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ehm, tror ikke det er vits å trykke 100 000 ganger, ettersom det blir lagra en cookie på maskina di når du besøker siden..jeg tror heller ikke det er hjelp i å slette den cookien, og så klikke på nytt, ettersom de fleste seriøse sider logger ipadressen og begrenser det på den måten. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 og begrenser det på den måten. Hvorfor skulle noen ønske å begrense dette ? Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 de som reklamerer på siden vil nok stille krav til begrensning...viss ikke er det bare å lage ett script som trykker konstant, og det sier seg selv at det ikke kan funke sånn. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Men hvis siden er veldig kjent, og det innbringer mye klikk som må betales av sponsorende, er det ikke litt merkelig at de sponsorene som er der, neppe er så store og har så mye økonomiske midler at de har råd til å betale for så mange klikk om dagen? Det blir jo fort utgifter av det, og hvis siden er veldig kjent kan man sikkert regne med et par hundre tusen klikk om dagen. Litt rart at det ikke er store selskaper med enorme pengeressurser som har annonser der? Jeg tviler ikke på at det er et godt tiltak, jeg klikker der selv hver dag "just in case". Men synes allikevel at det ikke helt stemmer med størrelsen på sponsorenes lommebok. Eks. "jade's necklaces" , tviler på at det er et forferdelig stort og ressurs-sterkt selskap, som har råd til å betale f.eks 5c for sin del av 200.000 klikk om dagen, som blir 10.000$ om dagen en sponsor må betale i reklame. ( nå bare spekulerer jeg i hvor mye en sponsor må betale sin del av for hvert klikk, men 5c per klikk er jo ganske lite. si at f.eks hver sponsor må betale 1c per klikk, det er da 2000$ om dagen, fortsatt mye i utgifter for en liten sponsor med mindre den sponsoren klarer å holde leveranse og produksjon oppe i et så stort volum at 2000$ om dagen bare er lommerusk for dem.) "In 2004, visitor clicks funded more than 45 million cups of food" dvs. rundt regnet siden 1 klikk = 1.1 cups, så da tar vi 365 * 1,1 = 401. 45 millioner / 401 = 112.219 klikk om dagen. 1.1 kopp med billigmat koster sikkert lite, men neppe mindre enn 1cent. Allikevel: *klikker i vei* Karma Endret 18. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Da var disse sidene satt som startide! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Er det ein snill moderator som vil gjere denne tråden sticky? Lenke til kommentar
RAM Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 En venn av meg tror ikke noe på at pengene til slike tjenester kommer fram. Altså, han sier de ikke tjener noe på klikkene. Selv vet ikke jeg om det stemmer. Skulle likt å vite. Noen som vet? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Sponsorane deira virkar jo ganske kjende og pålitelege, så eg vil tru at hjelpa kjem fram, ja. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) @Karmacom: Jade's Necklaces kan være jo være et enormt selskap i Hong Kong, New York eller Tokyo for alt vi vet. Har du kilder? Edit: Ja, jeg trykker jeg også.. Endret 27. mars 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå