AdNauseam Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Påminnelse. En slik liten liste skulle vært på framsiden til Diskusjon.no eller noe sånn. Jeg hadde den som favoritter, men har helt glemt det ut. Så den i en signatur idag. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før nå? Sjekk signaturen min. Jeg har også delt link til denne tråden på Facebook. Flere burde gjøre det samme! Endret 13. mai 2013 av Hafti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før nå? Sjekk signaturen min. Jeg har også delt link til denne tråden på Facebook. Flere burde gjøre det samme! Helt enig! Må legge denne tråden i signaturen min! Trykk i vei folkens! Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Uten og ha lest igjennom tråden, kan noen si meg hvorfor dette faktisk virker, og ikke bare er neste "like" tingen på facebook? Ting som virker for godt til å være sant etc, Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Uten og ha lest igjennom tråden, kan noen si meg hvorfor dette faktisk virker, og ikke bare er neste "like" tingen på facebook? Ting som virker for godt til å være sant etc, Det er nok reklameinntektene som finansierer veldedigheten. For godt å være sant er det ikke, er mye penger i reklame. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Det er nok reklameinntektene som finansierer veldedigheten. For godt å være sant er det ikke, er mye penger i reklame. Er enda mere penger i å lure folk til at de gjør noe for en god sak Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Er enda mere penger i å lure folk til at de gjør noe for en god sak Jepp, men jeg velger å tro at det ikke er lureri. Hvis det viser seg å være sant så vil det hjelpe mange. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Håper det hjelper, jeg prøvde hvert fall å hjelpe Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Det skulle være rart om det ikke lar seg gjøre å finne noen gode kilder på om dette her fungerer eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Enten er det ekte eller så er det ikke. Uansett hva du velger å tro på, så tar det ikke lang tid å gjøre det. Derfor gjør jeg det, fordi det er en mulighet til å hjelpe andre. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva om det viser seg at det er kriminelle i Russland son tjener penger på det? Er det sa greit? Hvis man er så opptatt av å hjelpe at man trykker på noen sider hver dag, hvorfor ikke heller donere 5 kr om dagen til feks røde kors? Ubetydelig sum, og garantert at det hjelper mye mer. Lenke til kommentar
userman Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Sikkert lett å finne ut av vel? Synes det er litt gøy jeg lettere enn å donere penger også, selv om det er i alle fall 100x mer effektivt. Hehe. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvis det hadde vært lett å finne ut om det var kriminelle som dreiv siden regner jeg med at den hadde vært stengt. Og jeg mener at hvis man først tar seg bryet å drive med dette hver dag, hvorfor ikke heller bli plan fadder elns. Det må i alle fall være enklere i lengden. Lenke til kommentar
userman Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvis det hadde vært lett å finne ut om det var kriminelle som dreiv siden regner jeg med at den hadde vært stengt. Og jeg mener at hvis man først tar seg bryet å drive med dette hver dag, hvorfor ikke heller bli plan fadder elns. Det må i alle fall være enklere i lengden. Ja, er nok faktisk det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 veldedigheit er en bra ting Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Lurer på hvor mye som skal til å lage en bot som kan klikke automatisk. Kunne ha satt et skript på jobben på severen jeg snart har kjørende her. Endret 23. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lurer på hvor mye som skal til å lage en bot som kan klikke automatisk. Kunne ha satt et skript på jobben på severen jeg snart har kjørende her. Da blir det deli luca på de fattige:) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Da blir det deli luca på de fattige:)Synes det er på tide at de fattige i verden får oppleve litt luksus jeg. Vi andre bortskjemte rikinger har det altfor enkelt i forhold (sier ikke vi skal gjøre det vanskeligere for oss da). Men hva med å gjøre det litt mer balansert? Men derigjen hvem skal gjøre det? En helt verden som ikke er synkronisert? Er det kapitalisme man vil ha? Nope. Konklusjon? Vi kommer ingen vei... Men folk kan uansett gjøre en forskjell, it matters. EDIT: Jeg eksponerer tråden på feil tid av døgnet.. Endret 24. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Synes det er på tide at de fattige i verden får oppleve litt luksus jeg. Vi andre bortskjemte rikinger har det altfor enkelt i forhold (sier ikke vi skal gjøre det vanskeligere for oss da). Men hva med å gjøre det litt mer balansert? Men derigjen hvem skal gjøre det? En helt verden som ikke er synkronisert? Er det kapitalisme man vil ha? Nope. Konklusjon? Vi kommer ingen vei... Men folk kan uansett gjøre en forskjell, it matters. EDIT: Jeg eksponerer tråden på feil tid av døgnet.. Vi rike? jeg er ikke rik Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vi rike? jeg er ikke rikVil ikke påstå jeg er rik (ihvertfall ikke per dags dato!), men jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært bekymret over å ikke ha råd til å bli mett. Relativitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå