Rabagastn Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg og ei venninne skulle prøve med lydsamtale... Trodde jo at det skulle gå greit, bare trykke på "Lyd" og så ble det startet. Men den gang ei... Oppkoblingen blir avbrytt med følgende melding: Nettverket eller datamaskinen du prøver å nå, har problemer. Prøv på nytt senere. Dette er litt snodig siden både hun og jeg har prøvd å starte lydsamtaler med andre, uten problemer. Kan det ha noe med at begge har mic? Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 vet ikke hva som er feil, men det er ikke fordi begge har mic tror jeg...anbefaler å laste ned egne program for lyd og cam... Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Forslag til et bra program for lyd..? Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Noe annet alternativ? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 bruker noen av dere noen form for brannmur? prøv isåfall å slå den av og prøv igjen. Lenke til kommentar
eiD Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Skype Begge må jo ha en mic for at det skal kunne fungere å ha en samtale. Så det er ikke feilen. Er nok en brannmur et sted. Prøv å deaktivere den eller antvirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå