Cloud Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har nå lenge hatt pc og vannkjølingen i 2 deler. Dette har fungert udmerket når jeg har sittet hjemme, men når jeg skal på lan har jeg måttet koble fra vannkjølingen, ta vannet på en flaske og putte pumpe og slanger i en pose. Og når jeg kom frem måtte jeg koble det opp igjen. Dette er slitsomt, men ikke minst farlig! Det er nok veldig mye lettere å søle litt vann i pc når det kobles opp og ned minimum en gang i måneden. Her kan dere se hvordan pc min så ut før i dag: Men etter noen får timer med vinkelsliper og drill ble det seende sånn ut: Den tråden som er festet i slangene er bare for å hindre bøy på slangene til jeg får tak i ståltråd. Her er fronten med et lite glimt av viften som jeg har montert i sidedøren: Og her ser dere et litt "bedre" bilde av viften i sidedøren. Og her er et bilde av toppen min: Helt til slutt kan dere se tempen målt under ekstrem idle (Det ble kaldere på chipsettet etter at døren ble lukket. Dette har kanskje noe med totalt 11 vifter i pc;) ) Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er jo ikke mulig å se bildene dine. Alt for mørke. Jeg ser bare opplyste vifter, eller bare ingenting. Goto:<slå_på_lyset-modus> Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Problemet er vel det at min mor bruker digicam på jobben (dyrlege), og når min mor da ikke er hjemme må jeg låne min søster sitt webcam. (som foresten er en linjespiser. Men skal prøve å ta noen bedre bilder når jeg får tak i bedre cam. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det trengs å rydde i maskina di! Ellers so gjenge pumpa fint i bunnen på kabinette. Tanken fåreslår eg att du lager en ny Dei selger antiknekkfjær her. Ellers har eg håp og stor tru på att maskina di kan bli fin! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sorry! Trudde eg kopierte linken. Men det er her... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Det trengs å rydde i maskina di! Ellers so gjenge pumpa fint i bunnen på kabinette. Tanken fåreslår eg att du lager en ny Dei selger antiknekkfjærher. Ellers har eg håp og stor tru på att maskina di kan bli fin! Å mene at jeg må rydde i maskinen min er vel galskap, ihvertfall når jeg ikke har noe vindu så folk kan se inn. Pumpa har sugekopper under seg, så den tror jeg sitter helt ok fast. Tanken fungerer til det den skal, nemlig å tømme systemet for luft. Har nok ikke tenk å bytte den Tråden er fjernet nå, men siden bøyen er så liten og tempen er såppas lav gidder jeg ikke å fikse noe antiknekk sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå