theDurkan Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har lett og lett, og prøvd og prøvd, men jeg får ikke det trådløse kortet mitt til å virke. Det er et Lucent Orinoco USB client gold. Med chipset prism2 Jeg har sett på noen drivere, og jeg har prøvd mange drivere, men ingenting fungere. Jeg fant en driver som fungerte i Suse, men i fc2 finner den ikke kjerne treet mitt (source) Noen som vet om en driver for prism2 kort eller vet noe om denne mottakeren? Mandrake hadde en innebygget driver for denne, men på grunn av initrd feil kunne jeg ikek kjøre Mandrake. Og Suse ville ikke godta mottakeren pga. usb. Jeg tregner kun hjelp til å instalere og hvordan jeg skal få den til å fungere. Jeg snakker da om å få fc2 til å skjønne at det er den driveren den skal bruke. JEg har prøvd den innebygde driveren i fc2, men den greier ikke kortet mitt. Jeg har ikke nettverkskort drivere enda, men clienten står ikke på engang, så det kommer senere. Takk på forhånd Lenke til kommentar
power Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Prøv å sett sammen din egen kjerne. Med de nødvendige driverne.. Funker det i SuSE, så skal det funke i FC også.. Husk å ta med deg støtte for all maskinvaren din. Og at USB ting bør være moduler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå