Stig-Arne Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 min er faktisk på 9 mb.. telefon minne altså. Du får på galleri, velger minnekortet og trykker venstre softtast øverst til venstre altså.. og velger formater.. da skal det funke Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 får samma feilen nå å.... Lenke til kommentar
olemm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hadde for min del den feilmeldinga fram til jeg ga minnekortet et navn og starta telefonen på nytt. bruker IR riktignok. Når jeg gjentar dette er det fordi jeg ikke klarer å se noe sted at du sier at du faktisk har gjort det. Om jeg tar feil beklager jeg.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) sorry olemm har ikke sett innlegget ditt var bare det som skulle til tusen atkk Endret 15. juli 2004 av lilfire Lenke til kommentar
Razorhead Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Drit i kabelen, kjøp bluetooth adapter. Jeg kjøpte eMagic sin adapter og bruke PC Suite 6.1, alt virke som en drøm. Adaptret koste bare ett par hundringser og det følge med bra program også. Go Razorhead Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Drit i kabelen, kjøp bluetooth adapter.Jeg kjøpte eMagic sin adapter og bruke PC Suite 6.1, alt virke som en drøm. Adaptret koste bare ett par hundringser og det følge med bra program også. Go Razorhead er bluetooth raskt da? vurderer og kjøpe et bluetooth adapter jeg også. var det enkelt og koble den til data'n da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå