fraber Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er det noen som har erfafing med win xp sp2? Prøvde og innstalere det men det gikk ikke. Feil produkt nøkkel (ingen bombe) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har prøvd det for en stund siden, men jeg var ikke helt fornøyd (mye bugs enda), men nå som det er like før lanseringen skader det ikke å prøve Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bare gled deg til SP2 kommer, det blir helt konge!! Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) hehe, hvis den kommer ja. blir jo bare utsatt og utsatt ser jeg. hmmm, installasjos fila til SP2 blir jo ganske stor ser jeg. bare 200 mb unna størrelsen på XP plata ser det ut som. Endret 14. juli 2004 av wil Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 tsk tsk... have faith my friend. Den kommer når den er ferdig. At SP2 blir utsatt for at de skal gkøre seg ferdig med den synes jeg er et godt tegn. Microsoft har jo gått fra å bli kanskje markedets dårligste på sikkerhet til den beste i løpet av de siste 2 årene. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Kjører SP2 RC2 her nå. Fungerer glimrende etter å ha disabla så mye som mulig av SP2 sitt innebygde sikkerhetstull(Siden jeg har bedre alternativ(NOD32 og router)) Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det at installasjonsfila er på over 200 MB, betyr ikke at alt blir installert på ethvert system. Installerer du via WindowsUpdate, blir bare det du trenger til ditt system lastet ned og installert. SP1 fungerte på samme måte, installasjonsfila var på godt over 100 MB, men da jeg installerte den via Windows Update, ble bare 28 MB lastet ned og installert. Fordelen med å laste ned hele fila, er at du da slipper å laste den det pånytt dersom du skal reinstallere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jess. det er sant. forresten ligger install fila til Service Pack 1 på 131 mb akkurat. bruker aldri å oppdatere slike ting igjennom Windows update. ikke kommer jeg til å gjøre det i fremtiden heller. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvorfor ikke det? Det du laster ned gjennom Windows Update er jo "express install" som kun laster ned fra nettet det du faktisk trenger å oppdatere. Installasjonsfilene dere har snakket om så langt er jo "network install" som er hele service pack'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå