Gå til innhold

WinXP SP 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, hvis den kommer ja. blir jo bare utsatt og utsatt ser jeg.

hmmm, installasjos fila til SP2 blir jo ganske stor ser jeg. bare 200 mb unna størrelsen på XP plata ser det ut som.

Endret av wil
Lenke til kommentar

tsk tsk... have faith my friend. ;)

Den kommer når den er ferdig. At SP2 blir utsatt for at de skal gkøre seg ferdig med den synes jeg er et godt tegn. Microsoft har jo gått fra å bli kanskje markedets dårligste på sikkerhet til den beste i løpet av de siste 2 årene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det at installasjonsfila er på over 200 MB, betyr ikke at alt blir installert på ethvert system. Installerer du via WindowsUpdate, blir bare det du trenger til ditt system lastet ned og installert. SP1 fungerte på samme måte, installasjonsfila var på godt over 100 MB, men da jeg installerte den via Windows Update, ble bare 28 MB lastet ned og installert.

Fordelen med å laste ned hele fila, er at du da slipper å laste den det pånytt dersom du skal reinstallere.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke det?

Det du laster ned gjennom Windows Update er jo "express install" som kun laster ned fra nettet det du faktisk trenger å oppdatere. Installasjonsfilene dere har snakket om så langt er jo "network install" som er hele service pack'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...