Daguerreo Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hva heter den sangen som kommer når Jim Carrey blir "Hank" og han vil slåsse? I det ene tilfellet får han støtsjokk av en fyr som kastet en sneip på bakken. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Åh.. åh, det lurer jeg og på. Har filmen, og trommespillet og musikken generelt i den situasjonen er så vanhellig rått gjennomført! Får gåsehud når jeg tenker på det.. stikkord: "DIRTY" Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 1. Breakout - Foo Fighters 2. Do It Again - Smash Mouth 3. Deep Inside of You - Third Eye Blind 4. Totalimmortal - The Offspring 5. World Ain't Slowin' Down - Ellis Paul 6. Any Major Dude Will Tell You - Wilco 7. Only a Fool Would Say That - Ivy 8. Can't Find the Time to Tell You - Hootie & the Blowfish 9. Bodhisattva - Brian Setzer Orchestra 10. Bad Sneakers - The Push Stars 11. Reelin' in the Years - Marvelous 3 12. Strange Condition - Pete Yorn 13. Barrytown - Ben Folds Five 14. Razor Boy - Billy Goodrum 15. Where He Can Hide - Tom Wolfe Det er en av de... ringer det en bjelle hos noen? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ganske sikker på at det er The Chemical Brothers - We're Gonna Rock You, ligger ikke på lista men... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ifølge en type på IMDB er det det første på den listen, Foo Fighters med låta "Breakout". Er litt flau selv i og med at jeg ikke har 1 CD med dem, likevel har jeg digget mange av låtene rått.. samme med f.eks. Jane's addiction. På tide å shoppe litt CDer igjen :!: Anyways, link: http://www.imdb.com/title/tt0183505/board/nest/7050058 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå