pgdx Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Første gang man kjører aMSN må man installere noe som TLS, og det blir automatisk lastet ned, men når jeg nå skal det, får jeg ikke kontakt med serveren, eller noe annet. Noen som har installert det de siste dagene? Slik er feilen: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Installer det manuelt da. Distro bruker du? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Vel, nå får jeg ikke kontakt med amsn.sourceforge.net i det hele tatt, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete. Tar det i morgen. Bruker Arch Linux. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Den er enkel. Last ned denne. Mappa du pakker ut fra tar.gz fila legger du i ~/.amsn/plugins. Så starter du Amsn igjen og alt fungerer fint Endret 14. juli 2004 av Ausat Lenke til kommentar
zyp Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Litt dårlig om ikke pacman fikset det automatisk for deg. Jeg bruker gentoo og her la portage det inn automatisk før amsn. Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Litt dårlig om ikke pacman fikset det automatisk for deg.Jeg bruker gentoo og her la portage det inn automatisk før amsn. Nå får du bank .. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 amsn ligger ikke i pacman som default. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Litt dårlig om ikke pacman fikset det automatisk for deg.Jeg bruker gentoo og her la portage det inn automatisk før amsn. Nå får du bank .. Jeg kan legge ut for faklene (må jo danne en skikkelig mobb), men jeg vil helst ikke være med å banke ham (får så vondt i knyttnevene). Men NOE må vi gjøre med zyp. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Oh, bra jeg rømmer landet for noen uker til helga da. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg kan legge ut for faklene (må jo danne en skikkelig mobb), men jeg vil helst ikke være med å banke ham (får så vondt i knyttnevene). Men NOE må vi gjøre med zyp. Vi trenger høygafler. Fakler + høygafler = God mobb, og man får ikke vondt i knyttneven ved å stikke noen ned. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Den er enkel. Last ned denne. Mappa du pakker ut fra tar.gz fila legger du i ~/.amsn/plugins. Det fungerte meget utmerket! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå