Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X-Men er vel kanskje tidenes dårligste tegneseriebaserte film.

Selv Spawn slår X-Men ned i støvlene. *grøss*

5263973[/snapback]

Du er flink du, Lars, til å få alt du skriver til å virke som fakta. Et par magiske strofer som "Jeg syns at" eller "etter min mening er" vil kjapt kunne kurere det.

Personlig syns jeg X-men er én sjarmerende film.

5264063[/snapback]

Enig i alt du sier der. X-Men er en kjempeflott film, og jeg synes også at LarsP (og "noen" andre her på forumet - Snakker ikke bare om dem som ikke liker LOTR) kan begynne bruke de små tilleggene der. Er liksom ikke sånn at alle mennesker har samme mening. LarsP beviser bare at noen kan ha så utrolig annen mening enn flertallet. Dere har på hundrevis av filmer, og da dere har så mange, betyr det at dere har mye dritt. Likevel sitter dere og sier at LOTR-filmene er det værste mølet dere har vært borti, og der har sikkert ikke tenkt å kjøpe inn dem.

For all del, folk skal få mene akkurat hva de vil for min del, men om du mente det du sist sa, og ikke bare skøyet (det med "alt jeg sier er universelle sannheter"), så synes jeg synd på de som er rundt deg - så fremt de ikke har samme syn på seg selv og omverdenen...

Lenke til kommentar

5263973[/snapback]

Du er flink du, Lars, til å få alt du skriver til å virke som fakta. Et par magiske strofer som "Jeg syns at" eller "etter min mening er" vil kjapt kunne kurere det.

5264063[/snapback]

Enig i alt du sier der. X-Men er en kjempeflott film, og jeg synes også at LarsP (og "noen" andre her på forumet - Snakker ikke bare om dem som ikke liker LOTR) kan begynne bruke de små tilleggene der. Er liksom ikke sånn at alle mennesker har samme mening. LarsP beviser bare at noen kan ha så utrolig annen mening enn flertallet. Dere har på hundrevis av filmer, og da dere har så mange, betyr det at dere har mye dritt. Likevel sitter dere og sier at LOTR-filmene er det værste mølet dere har vært borti, og der har sikkert ikke tenkt å kjøpe inn dem.

For all del, folk skal få mene akkurat hva de vil for min del, men om du mente det du sist sa, og ikke bare skøyet (det med "alt jeg sier er universelle sannheter"), så synes jeg synd på de som er rundt deg - så fremt de ikke har samme syn på seg selv og omverdenen...

5264453[/snapback]

Jeg synes jeg synes jeg synes blablablasvada... Ikke la dette bli Film/tv's svar på Kjærlighetstråden. LarsP mener at X-Men suger. Jeg synes også X-Men suger. La oss få gjøre det uten å hudflette måten vi skriver det på.

Lenke til kommentar

5263973[/snapback]

Siden man fort forstår at det bare er en mening og ikke fakta, så trenger man virkelig ikke å nevne 'jeg syns' hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Jeg synes også noen kunne holdt seg til gamer.no/amobil.no, men jeg sier det ikke høyt. :)

5264615[/snapback]

Fordi vi mener noe som du ikke liker at vi mener? :dontgetit:

Forøvrig, du må bare si det høyt, da vi lever i et land hvor alt kan ytres (vel, nå vil vel moderatorene bli tøffe om man uttrykker seg litt vel kraftig), bare så lenge du ikke sitter og hevder at det er en universell sannhet. :)

Forresten, hva er det egentlig som er så dårlig med LOTR? Om det liksom er som dere sier, at historien er uengasjerende og karakterene er kjedelige, er det virkelig nok til å si at filmene er noe av det dårligste dere liksom har sett?

Jeg kan nevne et utall filmer som har dobbelt så dårlig skuespill, historie, karakterer, osv, men de er da ikke skikkelig DÅRLIGE bare av den grunn! Slike ting gjør jo filmer til middelmådige.

Har dere noen andre grunner enn bare at karakterene er kjedelige eller at historien er uoriginal? Synes ikke disse argumentene teller helt. I allefall ikke det siste. Grunnen er fordi at filmen er basert på en bok fra før 1950, og da fantes det ikke akkurat så alt for mange engasjerende gode fantasi-bøker/filmer. Filmen kan da vel ikke endre seg helt fra boka heller, kan den vel?

Lenke til kommentar
Dere har på hundrevis av filmer, og da dere har så mange, betyr det at dere har mye dritt. Likevel sitter dere og sier at LOTR-filmene er det værste mølet dere har vært borti, og der har sikkert ikke tenkt å kjøpe inn dem.

5264453[/snapback]

Hva er det du prøver å si? At folk alltid må påpeke at det de sier er deres mening? Likevel virker det som om vi ikke får lov til å mene at LOTR er elendig? Hva med å passe på hva du selv sier (hvis det var det du mente. Posten din ga ikke så mye mening, så jeg tolket det slik).

5264453[/snapback]

Det er nok synd på de ja :------(

Lenke til kommentar

I går fikk jeg noen krasse kommentarer fordi jeg nevnte at Liverpool skulle spille mot Chelsea på TV. Nå sitter dere her og ødelegger tråden alle sammen med irrelevant vrøvl som ingen av oss andre har interesse av. Er ikke dere oppimot ett par og tjue år gamle? Vær så snill og snakk om nye hyggelig som kommer på TV i kveld eller noe i steden for? :) Lost for eksempel?

Lenke til kommentar
I går fikk jeg noen krasse kommentarer fordi jeg nevnte at Liverpool skulle spille mot Chelsea på TV. Nå sitter dere her og ødelegger tråden alle sammen med irrelevant vrøvl som ingen av oss andre har interesse av. Er ikke dere oppimot ett par og tjue år gamle? Vær så snill og snakk om nye hyggelig som kommer på TV i kveld eller noe i steden for? :) Lost for eksempel?

5264851[/snapback]

Jeg hadde foretrukket at tråden ble stengt fordi gamer.no bombaderte med innlegg om hvor bra 2fast2furious var, framfor å se den bli en fotballtråd.

Ellers kan jeg komme med mine universelle sannheter om de siste innleggene:

1. Jeg synes er PK. Vi er ikke PK. Ergo, vi bruker ikke jeg synes. Hvis du vil, kan du late som vi skriver "jeg synes", så slipper du bli lei deg.

2. Daredevil er den verste tegneseriebaserte filmen, fordi Ben Affleck er verdens verste skuespiller.

3. LotR suger. Den er dønn forbanna kjedelig, den er uengasjerende og langtrukken. En bok som fortjente en plass i historiebøkene, men nå vil den bli husket som boken som inspirerte filmen der en langhåret Orlando Bloom surfer ned en stang på et skjold. Tolkien fortjente bedre.

4.

Dere har på hundrevis av filmer, og da dere har så mange, betyr det at dere har mye dritt. Likevel sitter dere og sier at LOTR-filmene er det værste mølet dere har vært borti, og der har sikkert ikke tenkt å kjøpe inn dem.

Drittfilmer kan være gode. Ed Wood, Coleman Francis, det er underholdning å få av disse drittfilmene. Hvorfor skulle vi kjøpt inn filmer som:

1. er kinofilmer (aka storslått og fancy på kino, men kjedelig når man ikke har anlegget til å gjøre den spennende)

2. for å være en kinofilm, var kjedelig?

Ikke så veldig logisk?

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å prate om fotball og ha en smaksdiskusjon i en filmtråd ;)

5265009[/snapback]

Nå vil jeg ikke si at dette er en helt og holden smaksdiskusjon. Mer en usaklig diskusjon der man begynner å gå løs på hverandre i steden for å holde seg til saken :dontgetit: :

Jeg synes også noen kunne holdt seg til gamer.no/amobil.no, men jeg sier det ikke høyt. :)

2. Daredevil er den verste tegneseriebaserte filmen, fordi Ben Affleck er verdens verste skuespiller. 

Jeg er enig i at Daredevil er en møkkafilm, og at Affleck suger balle. Men slike kommentarer var slik man uttrykte seg på barneskolen. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke liker LotR er at den er for lang og uengasjerende.

Helt grei på kino, men absolutt ikke noe jeg orker å se hjemme i stua.

:shrug:

5264791[/snapback]

Synes den var kjempeengasjerende, jeg! :)

Skal ikke si mer om den saken. Du synes at LOTR er bajs, og jeg synes det er en kjempefin, rettere sagt magisk filmtrilogi.

Er forresten enig i at Daredevil er en dårlig film. Den kunne vært ganske så grei, men den var så kort! Plutselig var vi bare midt oppi noe stort og sånn. Superhelt-filmer synes jeg nå burde vare i minst to timer, da det ikke er helt vanlige action-filmer. Vi må få først få presentert hovedkarakteren før han ble superhelt og hva han drev med da. Så må vi få vite hvordan han ble superhelt, og vi må bli introdusert med hva slags krefter han kan gjøre. Slike superhelt-filmer har egentlig en begynnelse som varer i omtrent 20-40 minutter, og da nytter det ikke med en time film igjen!

Har ikke sett den utvidede versjonen av Daredevil, og jeg rekner med at den kan være litt bedre, men det var også en god del andre ting med den filmen som ikke var helt bra, så jeg vet nå ikke helt. Kanskje jeg skaffer meg den en gang i fremtiden om jeg finner den billig, og om jeg ikke har noe annet å foreta meg akkurat da.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at LotR er "bajs", jeg har kun sagt at jeg synes den får ufortjent mye oppmerksomhet.

5267783[/snapback]

Det kan jeg faktisk si meg enig i. I alle fall i den forstand at filmen egentlig skulle hatt noe med boka å gjøre. Joda, den har da noe med boka å gjøre, men mye essensielt er utelatt.

Derimot syns jeg alikevel det er en bra film, med god bruk av effekter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...