Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar angående forespørselen min. Hadde vel *nesten* bestemt meg før jeg spurte, men alltid hyggelig å få bekreftet meningen min. Det som taler mest for "Polar ekspressen" er vel at den er ny, og at det er den "alle" må se, men iogmed at "Askepott" også nettopp er kommet ut i ny utgave, kanskje det gjelder denne også?

BTW: Gratulerer med dagen, SteffyBoy (utrolig hva man oppdager når man sveiper innom forumets forside!).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
BTW: Gratulerer med dagen, SteffyBoy (utrolig hva man oppdager når man sveiper innom forumets forside!).

5213714[/snapback]

Nåååh, takk :love:

5214303[/snapback]

Jeg skulle tatt deg med på en date om jeg var i Bergen. Vi får ta det en annen dag. Du må vise vei til http://www.x-media.no/.

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at det har vært en fortreffelig filmhelg. Har tilbringt hele helgen med min fetter, også kjent som xkharonx inne på forumet. Vi har fått sett 8 filmer i alt:

1. Return of the Living Dead

2. Eddie Izzard - Dressed to Kill

3. The Machinist

4. The Gladiator - Extended Version

5. Ichi The Killer - Uncut Version

6. Versus

7. Night of the Living Dead

8. Open Range

Mye godt å ta i her :) Nå skal jeg forresten fortsette kvelden med Requiem for a Dream for å ende en perfekt filmhelg :D

Lenke til kommentar
You motherfuckers, idag mottok jeg den beste gaven noensinne:

THE STANLEY KUBRICK ARCHIVES!

Den veier 4 tonn, er 2x2m og er rett og slett orgasmisk. Jeg klarer ikke legge den fra meg.

5218572[/snapback]

Du er heldig, gratulerer så mye Stefan! Har selv ønsket meg den til jul, så krysser fingre og tær. :)

Lenke til kommentar
You motherfuckers, idag mottok jeg den beste gaven noensinne:

THE STANLEY KUBRICK ARCHIVES!

Den veier 4 tonn, er 2x2m og er rett og slett orgasmisk. Jeg klarer ikke legge den fra meg.

<

vel, hvis den veier et tonn. Hvordan greier du og løfte den da? :ermm:

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...