tigerdip Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) så har vel blitt litt mer vant med motbydelige filmer. Samme her dessverre.(?) Savner på en måte kicket en skikkelig ekkel film gav meg. Kan jeg da anbefale Tetsuo (1988)? Ypperlig til slanking; en blir så kvalm en ikke greier å spise på en stund. Andre igjen kaller dette en kultklassiker, usikker av hvilken grunn. Forøvrig regnes denne også som japansk cyberpunk-film. Denne finnes i dobbelpack med Tetsou: The Iron Man - som du linket til og Tetsuo: Body Hammer - som er litt i samme stil, men ikke så indie og litt mer lettfattelig. Jeg ville anbefalt begge hvis man liker cyberpunk (og: nei, man trenger ikke nødvendigvis ta filmen så alvorlig som de folkene på imdb har gjort. Snakk om å misforstå.) Endret 8. oktober 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Åh som jeg gleder meg til RotK:EE. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kommer ikke de i en superamlepakke 10 desember og koster 1299? or so I've seen. Hyggelig pris ja.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hva syns dere om Fahrenheit 9/11? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Han bøyer og vrir på alt så mye at det blir nesten litt tåpelig. Og den var ikke underholdene som jeg hadde håpet på. Men det siste klippet er hysterisk: George W. Bush : There's an old saying in Tennessee. I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says: "Fool me once..." George W. Bush : [pause] George W. Bush : "... shame on...". George W. Bush : [pause] George W. Bush : "Shame on you..." George W. Bush : [pause] George W. Bush : "If fooled, you can't get fooled again." Narrator : For once, we agreed. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kommer ikke de i en superamlepakke 10 desember og koster 1299? or so I've seen. Hyggelig pris ja.... 1299,-? Det var altfor dyrt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja helt latterlig pris. Men de fanatiske kjøper uansett. Det er greia.. Ikke det at jeg gidder å kjøpe til en prisen da men. Får halvere seg først. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hepp. Har hørt rykter om at BAND OF BROTHERS 2 skal lages. Vissnok Stillehavskrigen. Noen som har hørt noe om dette eller har noe mer info? (denne serien slutter sikkert med et kjempesmell) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 noen ideer om hva for en film jeg bør leie i dag ? til vennegjengen action eller krigsfilm helst, komedier er også greit, men alt annet enn grøssere og skrekkfilmer, de har vi sett mange nok av i det siste. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 The Butterfly Effect Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 The Butterfly Effect hva er det for en film ? takk for tipset forresten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er en ny thriller med Ashton Kutcher. Plottet er ganske heavy, så jeg går ikke inn på det. http://www.imdb.com/title/tt0289879/ - Der kan du og se trailer. Du finner og lett en oppsummering der, hvis du vil vite hva den handler om (selv vil jeg vite minst mulig om en film før jeg ser den). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) da var filmen leid, det blir nok en suksess EDIT: flott at jeg fikk tips om denne filmen, alle likte den Endret 24. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Likte ikke Butterfly Effekt særskilt. Synes Twelve Monkeys og lignende filmer i samme "kategori" slår den ned i støvlene. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hepp.Har hørt rykter om at BAND OF BROTHERS 2 skal lages. Vissnok Stillehavskrigen. Noen som har hørt noe om dette eller har noe mer info? (denne serien slutter sikkert med et kjempesmell) "Pacific War, The" (2006) (mini), A 10-part mini-series from the creators of "Band of Brothers" telling stories of America's battle with the Japanese in the Pacific during World War II. gleder meg. Endret 24. oktober 2004 av steffe Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Noen andre enn meg her som syns at Band of Brothers er temmlig overrated? Og for øvrig det aller meste av krigsfilmer som er lagd de siste årene. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Takker steffe!! Det var fryktelig lenge til, men den som venter på noe godt...... Beistet: Band of Brothers er den desidert beste tv serien osm er lagd. Det eneste MINUSET med denne serien var at de lot den enormt rompe skuespillern fra friends ha en rolle i denne serien. Det var enormt synd. Ellers gir jeg serien terningkast 6. Absolutt et must i hylla Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Band of Brothers er den desidert beste tv serien osm er lagd. *host* - Twin Peaks - Sopranos - Nowhere Man *host* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gode de og LarsP, men det er noe eget med BOB (mener nå jeg da). Kanskje fordi jeg er intressert i WW II. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Selvsagt, du har helt rett. Smaken er som baken. Jeg er enig i at BOB er en fantastisk serie. WWII er et spennende tema når man tenker på filmer/serier. Så utrolig mange spennende hendelser og personer. Avataren min sier vel det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg