Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den serien starter kanskje litt klønete, det er mye rart å forholde seg til osv. Men gir du den litt tid til å utvikle seg, da blir serien uovertruffen. Heftige maktintriger, brutal vold og hyppig eksponering av sex er bare noen av de få saftige ingrediensene denne serien har å tilby. Og selvsagt Cæsar og Octavian :love: Bare så jævlig synd at S02 kommer i 2007 :(

Lenke til kommentar
En gledens dag: Ugetsu monogatari, Harakiri/Seppuku og Le Samouraï fant alle veien til postkassa mi i dag! Ran nærmer seg også, med stormskritt. Oh, joy! :w00t:

 

Edit: Christopher Lee som karismatisk satanist er jo fornøyelig, da, Skurupu. :)

5196754[/snapback]

Hvilken Ran versjon er det du venter på? Kjøpte den kjipe versjonen da jeg kjøpte den. :blush:

Endret av Master D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Det er en ting jeg har tenkt på en stund nå: Hadde det ikke vært lurt med en slags tilbud/kjempesjanse-tråd der folk kan si i fra om gode tilbud når det gjelder dvder. Det er kanskje en smule likt Hvilken dvd kjøpte du sist-tråden, men ettersom folk ikke altid benytter seg av tilbud pågrunn av mindre hindringer som pengemangel, vil kanskje en slik tråd hjulpet mange. bare et forslag altså. Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Dette har vi snakket om før. Det er dog ingen som gidder å ta på seg ansvaret for dette. Det er tidkrevende å oppdatere denne ettersom tiden går. Da snakket vi også om å ha en guide der man tok for seg mange butikker på internett og hvordan disse fungerer. Hvordan man betaler. Hvor mye i ligger frakten på. Sendes pakkene hver for seg, for ikke å overstride tollgrensen osv.

 

Men tar noen initiativet, er det bare å sette i gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Det ville jo vært helt frivilling. Ingen som trenger å ta ansvar for å holde tråden oppdatert. Er bare å skrive inn en post hvis man kommer over et bra tilbud.

5201753[/snapback]

 

Det var noe slikt jeg tenkte på... Jeg er ikke helt god på å starte de store prestisjetrådene, så hadde vært fint hvis noen andre gadd å skrive første post, ellers kan jeg jo altids gi det en sjanse. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte at vi hadde en post i begynnelsen av tråden som tok for seg alle de ideelle tilbudene. Denne posten måtte da selvfølgelig bli oppdatert i tempo med tilbundene. Å gjøre det på den måten dere snakker om, tror jeg hadde blitt veldig uoversiktlig. Hvis alle bare skulle pepret posten med forskjellige kampanjer i forkjellige butikker, hadde det for det første blitt veldig mange poster. For det andre hadde det vært vanskelig å vite om tilbudet fortsatt gjelder, når man leser posten. Hvis man for eksempel leser i tråden 3 dager etter at brukeren har postet tilbudet, og man får lyst på denne filmen. Da kan tilbudet allerede være vekke. Det jeg mer er at tråden ville bli stappet med mange gamle tilbud, sammen med de gjeldende.

 

Dette ble litt rotete, men håper dere skjønner poenget mitt. Å ha en som hele tiden oppdaterer den første posten virker for meg ideelt, men tidkrevende. Dette hadde også gjort det mye lettere å finne fram til tilbudene i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...